Aktivno vješanje u Formuli 1 ponovo od 2017. godine

Planovi strateške grupe

Aktivno vješanje u Formuli 1 ponovo od 2017. godine

Turbo motori su se vratili u Formulu 1, a sada se već priča o povratku aktivnog vješanja. 1989. godine su zabranjeni turbo motori, iste godine  Wiliams-Renault uvodi aktivno vješanje.

Hidraulički sistem vješanja koji bolid u krivinama naginje prema centru krivine, tako pomjera težiste i omigućava brži prolazak.

Sve prednosti ovog vješanja došle su do izražaja dve nekoliko godina kasnije, 1992 i 1993 kada u nedostaku ovog sistema Wiliamsu niko nije mogao parirati, nakon čega je sistem zabranjen. Strateška grupa je donijela odluku kako neće biti limita budžeta, pa se traže alternativa riješenja o kontroli troškova.

Jedan od prijedloga je i povratak aktivnog vješanja. Ipak ova promjena bi trebala stupiti na snagu tek 2017. godine. Pored aktivnog vješanja još se priča i o mnogim drugim stvarima od sistema za gorivo do rasporeda vikenda.

Aktivno vješanje bi moglo pomoći oko lakše izrade pojedinih dijelova, sistema za gorivo, prednjeg i zadnjeg krila, sistema za hlađenje kočnica.

Promo

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.