Da li je vrijeme za nove šampione? (1. dio)
Vlasenica

Brdsko prvenstvo 2008

Da li je vrijeme za nove šampione? (1. dio)

K. Kurtović
Teme:

Sa nešto malo više od mjesec dana do starta ovogodišnjeg Brdskog prvenstva, vrijeme je za našu prvu najavu sezone.

U sportu koji u našim uslovima ima jednu od temeljnih odrednica, a koja glasi da se do zadnjeg trenutka ništa sa sigurnošću ne može reći, ipak već sada znamo neke stvari za ovaj pregled...

Ako mislite da je slučajnost što upravo pretedenti na titule prvaka u 2008. godini već sada imaju jasno zaokružene planove, varate se – kao već stari lisci u ovom sportu, znaju da je dobra priprema ključna za željeni rezultat u ovom sportu.




vlasenicau1_267U prvom dijelu, krećemo od prve dvije klase koju čine auta grupe N, dakle radi se o vozili vrlo sličnim cestovnim modelima, na kojima su dozvoljene izmjene samo u pravcu veće sigurnosti i pouzdanosti, uz vrlo mali porast snage. Ona su kod nas podijeljena u grupu N1 za one sa motorima do 1.400 ccm i grupu N3 za auta sa motorima od 1.601 do 2.000 ccm, u kojoj ima ponajviše novosti.

Grupa N1 će ove godine, definitivno, doživjeti svoj preporod, jer bez obzira što je šampion u prethodne dvije sezone Goran Dojčinović otišao u veću klasu, konkurencija će biti žestoka. Mirsad Uštović i Želimir Rebac su stara imena u N1, u neku ruku svojim Peugeotima 106 Rallye okosnica ove klase već godinama, kojima se prošle godine, sa ozbiljnim planovima, pridružio "rookie" Edin Džemidžić u Swiftu GTI.

Ove godine će imati težak, jako težak, zadatak da odbrane svoje stečene pozicije, jer svoje mjesto na podijumu će tražiti Zakir Oković, sa dobro poznatim VW Polom 16v, autom besprijekorne trkaće karijere kada je prvenstvo BiH u pitanju, a čiji dolazak u grupu N1 predstavlja jedno od većih iznenađenja sezone, kao i vrlo brzi Dalibor Šobot (također 106 Rallye), aktuelni šampion BiH na kružnim stazama u N1, u svojoj prvoj sezoni na Brdu.

Ako je nastup Dojčinovićeve titulom okrunjene 106-ice još pod znakom pitanja, sasvim sigurno je da će Milan Džimi Stojnić svoju karijeru nastaviti u grupi N1 za volanom još jednog Peugeota 106.

U drugoj klasi, onoj rezervisanoj za grupu N3 i auta sa motorima do 2.000 ccm, željeni plijen u novoj sezoni je šampionska titula koju brani Davor Domazet, a koji se potrudio da protivnicima nimalo ne olakša stvari: od ove godine Doma će voziti dokazano najbolji stroj kada su brdske trke u našoj zemlji u pitanju, po punoj specifikaciji pripremljenu Hondu Integru Type R!

vlasenicau_246Izazivači su više nego ozbiljni u svojim namjerama, i predvodi ih "vječiti" drugi, ali i bivši šampion, Almir Vrpčić u svom Civicu Type R, kojeg prate dvojica novih u ovoj klasi, Goran Dojčinović koji je glad za brzinama smirio na najbolji način, prelaskom u višu klasu gdje će voziti od ranije poznatu Integru, za ovu godinu pažljivo osvježenu, i Ranko Šunkić koji također ima auto sa pedigreom: prošlogodišnji šampionski Clio Williams. Domazet jeste najveći pretedent za titulu šampiona ali je sigurno da će sezona do kraja biti neizvijesna.

U slijedećem nastavku prenijet ćemo vam najavu za grupu H.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.