Najbolji su vozili Preluk i na Grobniku

Od 1969. godine do 1990.

Najbolji su vozili Preluk i na Grobniku

Sve je počelo 1969. godine u Opatiji. I trajalo je poprilično dugo. Ukupno 21 godinu tadašnja Jugoslavija je imala svoje mjesto u kalendaru Svjetskog prvenstva u motociklizmu. Iz današnje perspektive izgleda nestvarno. A bilo je u to vrijeme sasvim normalno. Vozilo se u klasama 50, 125, 250, 350, 500 kubičnih centimetara.

Oktanski sportovi na području Kvarnera imaju duboke korijene, bogatu i slavnu prošlost, te dugogodišnju tradiciju. Priče o utrkama svjetskog karaktera započele su na cestama Preluka, nastavile i završile na Grobniku. Preluk je ustvario bio motociklistička verzija Monte Carla, s obzirom da se radilo o uličnoj utrci.

Pobjeđivali su veliki, od Giacoma Agostinija, do Jorgea Martineza, Sito Ponsa, Waynea Raineya, Gardnera, Lawsona, Schwantza, Spencera. Dugo vremena je staza na Grobniku bila jedna od modernijih, međutim vrijeme je činilo svoje, nije se ulagao novac, teški padovi i nesreće su dovele do toga da su motociklisti i strani novinari Grobnik proglasili "stazom" smrti. Posljednja velika je utrka vožena 17.juna 1990. godine.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.