Nova pravila za zaštitu vozača od 2017. godine
Ayrton Senna poginuo je nakon što mu je dio bolida probio kacigu.

“Halo” za zaštitu od krhotina

Nova pravila za zaštitu vozača od 2017. godine

M. Skaka

Dodatna zaštita za glavu vozača u kabini bolida Formule 1 postaje obavezna od 2017. godine.

Na sastanku čelnika Formule 1 održanom jučer dogovoreno je da od naredne godine svi bolidi moraju imati konstrukciju koja bi zaštitila glavu vozača od krhotina nastalih prilikom sudara.

Također, na ovom sastanku razgovaralo se i o novom eliminacijskom formatu kvalifikacija gdje bi najsporiji vozači bili izbacivani. Više detalja o ovom potencijalnom pravilu nije objavljeno.

Rok za usvajanje pravila koja bi bolide u 2017. godini učinila bržima produžen je do 30. aprila ove godine.

Novi dio bolida zove se “Halo”

“Halo” je dizajniran da poveća sigurnost vozača, ali što manje ugrozi vidljivost iz bolida i ne umanji lakoću izvlačenja vozača iz bolida. Uređaj se sastoji od dvije ručke koje kreću iza kabina i formiraju eliptični oblik iznad vozačeve glave.

Ovakav uređaj vjerovatno ne bi spriječio povrede kakve je zadobio Jules Bianchi koji je poginuo nakon što se njegov Marussia bolid sudario na Velikoj nagradi Japana 2014. Ali, mogao bi spriječiti tragediju u kojoj je poginuo Ayrton Senna kojem je 1994. godine dio bolida probio kacigu.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi

Najčitanije iz kategorije