Željo bi bio drugi najpopularniji klub u Švedskoj
Ko ima više lajkova na Facebooku - Željo ili AIK?
Željezničar će večeras na Grbavici u okviru drugog pretkola kvalifikacija za Evropa ligu igrati protiv najpopularnijeg švedskog kluba, sudeći barem prema društvenim mrežama.
Naime, švedski mediji proveli su zanimljivo istraživanje u kojem su otkrili da AIK ima najviše lajkova na Facebooku, odnosno pratilaca na Instagramu, a da je treći na Twitteru.
Večerašnji Željin rival ima 220.000 lajkova na Faceboku, 41.000 pratilaca na Twitteru i 88.000 na Instagramu. Iza njih nalazi se Malmo koji ima 176.000 fanova na Facebooku, 51.000 na Twitteru i 62.000 na Instagramu.
Dalje slijede Goteborg, Djurgardens, pa Hammarby. Zanimljivo je poređenje najpopularnijih ekipa u Švedskoj, odnosno konkretno AIK-a sa Željezničarom. Naime, Plavi sa Grbavice imaju 194.000 lajkova na Facebooku po čemu bi bili drugi najpopularniji klub u Švedskoj, odmah iza večerašnjeg rivala. Ipak, na Instagramu i Twitteru stoje mnogo lošije od švedskih klubova, pa na Instagramu imaju 24.000, a na Twitteru tek nešto više od 5.000 pratilaca.
Naravno, ove brojke su veoma dobre obzirom da Švedska ima daleko više stanovnika od BiH.
Promo
Bingo dodijelio 30.000 KM poduzetnicama za najbolje biznis ideje
Projekat "Odvažne i hrabre, to ste vi!"
Akademcima Fakulteta fizičkog vaspitanja i sporta stigla vrijedna oprema
Studenti fizičkog vaspitanja u Mozzartovim bojama do novih sportskih uspjeha
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.