Rooney bi mogao postati lik iz Angry Birdsa

Marketinški planovi

Rooney bi mogao postati lik iz Angry Birdsa

Wayne Rooney globalno je priznat fudbaler, no napadač Evertona još veću svjetsku slavu i besmrtnost mogao bi dosegnuti kroz internet igricu Angry Birds, pišu britanski mediji.

Klub očekuje novi sponzorski ugovor s kompanijom Rovio, programerima ove igrice koji namjeravaju s poboljšanom verzijom dostiće neviđe razmjere popularnosti.

Tako se u jednom nivou Rooney pojavljuje u spin-off verziji masovno popularne online igre.

Evertonovo partnerstvo s finskom kompanijom možda je donijelo podsmijeh određenih navijačkih skupina jer je glavni lik igre crvena ptica - boja gradskih suparnika Liverpoola - ali je to potez kojeg ostali klubovi u Premier ligi doživljavaju kao inovativan potez.

Klub očekuje da će to potaknuti njihovu privlačnost na različitim demografskim tržištima, osobito u Kini i Dalekom istoku, budući da je Angry Birds treći po snazi brand u ovoj branši. Ispred su samo Disney i Lego.

Rovio namjerava kapitalizirati ogromnu globalnu privlačnost Premier lige.

"Nije dovoljno da dosegnemo samo ljubitelje mobilnih igrica, želimo doći do sportskih obožavatelja, gledatelja televizije, tako da ciljamo na masovnost publike. U suradnji s Evertonom možemo zajedno uraditi dosta kako bismo privukli nove konzumente i učinili igricu zanimljivijom", rekao je Ville Heijari, voditelj marketinga Rovio Entertainmenta u izjavi za Press Association Sport.

Pet verzija igre Angry Birds - koja je od 2009. godine imala 3,7 milijarde preuzimanja, tri milijarde pregleda na YouTubeu i 25 miliona sljedbenika na Facebooku - nalazi se među 100 najboljih igara na platformi Apple u Sjedinjenim Američkim Državama.

U Evertonu se nadaju ekspanziji popularnosti budući da Rovio usko sarađuje s globalnim brandovima uključujući Apple, Sony, Fox, NASA i McDonald's.

"Za nas je pravi plus u tome što smo uspjeli osigurati brand sa tolikom prepoznatljivošću kao što je Rovio. Nadam se da će sa nama bilježiti rast na tržištu", rekao je komercijalni direktor Evertona, Alan McTavish.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi

Najnovije vijesti