Toyota najvrjedniji automobilski brend na svijetu

Toyota prema BrandFinance

Toyota najvrjedniji automobilski brend na svijetu

Sponzorski tekst
Teme:

Toyota je u „2013 BrandFinance® Auto 50“  izvještaju proglašena za najvrjedniji automobilski brend na svijetu. Od 2007. godine, Toyota je u godišnjem „BrandFinance® Global 500“ konstantno bila na prvom mjestu u kategoriji proizvođača automobila.

Komentarišući ove rezultate, izvršni direktor „Brand Finance“ agencije David Haigh je rekao: „Toyota je vrijedno radila kako bi imala povjerenje kupaca i izgradila svoju reputaciju pouzdanosti, dok je u isto vrijeme predstavila novi dizajn vozila i reklamne kampanje koje se sviđaju mlađoj populaciji.“

 

U izvještaju za 2013, agencija „Brand Finance“ je zabilježila porast vrijednosti brenda Toyota za 6%, na 26 milijardi USD (20 milijardi EUR). Agencija je podigla vrijednost brenda na AA+, što je dokaz jačanja snage brenda.

 

„Brand Finance plc“ je najveća svjetska konsultantska agencija za procjenu vrijednosti brenda, koja savjetuje organizacije kako da maksimalno povećaju vrijednost svojih brendova kroz efikasan menadžment brenda i neopipljive imovine. Osnovana 1996, „Brand Finance“ je obavila hiljade procjena vrijednosti brendova i neopipljive imovine u vrijednosti od nekoliko triliona dolara.

 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.