Novi Renault Megane je poseban iz svakog ugla

Prvi kompakt sa 4Control šasijom

Novi Renault Megane je poseban iz svakog ugla

Sponzorski tekst

Novi Renault Megane u GT izvedbi prvi je automobil u segmentu sa vrhunskom šasijom 4Control, specijalno kalibriranom od strane stručnjaka iz Renault Sport odjela.

Renaultova nenadmašna šasija 4Control, do sada rezervisana samo za modele iz viših segmenata, obradovat će ljubitelje i poštovaoce kompaktnih vozila, budući da Novi Megane kao prvi model u kompaktnom segmentu donosi ovu naprednu tehnologiju u svom GT ruhu.

Šasija 4Control je Renaultova inovacija koja kontroliše usklađivanje položaja zadnjeg para točkova, osiguravajući izuzetan vozački užitak kombinujući sportsko ležanje automobila i sigurnosti za upravljačem. Specijalnost ove šasije leži na zavojitim cestama, gdje do izražaja dolazi dinamično upravljanje i stabilnost vozila prvi većim brzinama. Sistem četiri upravljiva točka jamči munjevito brz odziv šasije. Upravljanje postaje preciznije i uglađenije, te vožnja na koncu poprima relaksirajući užitak bez obzira na vozačke sklonosti vozača. 

S druge strane, šasija 4Control je od izuzetne pomoći u manevrisanju pri malim brzinama, odnosno pri parkiranju. Istovremeno, inovativna tehnologija lansirana sa novom generacijom modela Espace ''Renault Multi-Sense'' prilagođena je sportskom duhu kod Meganea GT, s obzirom da je taster Eco zamijenjen tipkom R.S. Drive.

Svestranost kod Novog Meganea posebno dolazi do izražaja sa 4Control šasijom, koja je specijalno kalibrirana od strane stručnjaka iz Renault Sport odjela. Temeljita podešavanja na podvozju uključuju rekalibraciju: amortizera, opruga, ESP sistema, kočnica itd. Međutim, Renaultovi inžinjeri sa bogatim i zavidnim iskustvom u motorsport struci donose niz novotarija na verziji GT, dopunjavajući napredni sistem upravljanja. Naime, verzija Megane GT ''zapošljava''  dodatne tehnologije: Multi Change Down – rafalno šaltanje brzina naniže i Launch Control – brzo i efikasno ispaljivanje pri startanju automobila, do sada rezervisano za ultrasportske jurilice.

Podvučemo li crtu, zaključujemo da je Renault Sport odjel nesumljivo stručno i krajnje bezuslovno pretočio sve svoje znanje u Novi Megane, kako bi ovaj kompakt postao lider udobnosti i užitka u vožnji.  Šasija 4Control, Energy turbobenzinski agregat TCe 205 i 7-stepeni EDC mjenjač sa polugicama za izmjenu brzina smještenim na upravljaču nude jedinstveno iskustvo vožnje na svim vrstama podloge.  Dodamo li unikatni enterijer, kupci Megane GT dobijaju savršenu soluciju u pogledu performansi, uzbuđenja i ultimativnog užitka za upravljačem.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.