Pojeli 22,5 miliona kg čipsa, oraguntan Eli opet pogodio

Super Bowl kroz brojke i zanimljive podatke

Pojeli 22,5 miliona kg čipsa, oraguntan Eli opet pogodio

Već godinama Super Bowl je najveći sportski događaj u SAD-u, događaj uz koji idu veliki brojevi, bilo da je rijeć o reklamama, gledanosti, ali i nekim drugom stvarima.

Tako se recimo procjenjuje da su Amerikanci za vrijeme utakmice pojeli oko 22,5 miliona kilograma čipsa, što bi napunilo 600 velikih teretnih kamiona, te da su to "zalili" sa milijardu i 228 miliona litara piva, čime se može ispuniti 500 olimpijskih bazena.

Procjene govore da je 80.000 navijača tokom utakmice na stadionu MetLife u New Jerseyju, između ostalog, pojelo oko 8.000 pizza, te 40.000 hotdogova. Ako bi se oni poredali u visinu, to bi ispalo kao 14 Empire State Buildinga.

Pretpostavlja se da su gosti Las Vegasa u kladionicama potrošili više od sto miliona dolara kladeći se na Super Bowl.

Prošlogodišnji Super Bowl bio je najgledaniji tv program u istoriji SAD-a, sa 104 miliona gledalaca. Gledanost ovogodišnjeg tek treba biti utvrđena, no zna se da je televizijska kuća Fox emitiranje 30-sekundnih reklamnih spotova naplaćivala po cijeni od četiri miliona dolara, a sav raspoloživi reklamni prostor rasprodan je do 4. decembra.

Orangutan Eli se prije ovogodišnjeg Super Bowla proslavio kao pravi " poznavatelj" NFL-a. Eli koji boravi u zoološkom vrtu Hogle, u alt Lake Cityju, ponovno je pogodio pobjednika Super Bowla, što nepogrešivo radi od 2007. godine.
 Naime, dan uoči utakmice američki mediji objavili su da je orangutan Eli između ponuđenih kaciga sudionika Super Bowla odabrao kacigu Seattle Seahawksa, i to bez oklijevanja.

Promo

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.