Sportski automobil među terencima srednje veličine

DNK kupea GLC Coupé: dinamičnost, dizajn i funkcionalnost

Sportski automobil među terencima srednje veličine

Sponzorski tekst

Novi GLC Coupé ostavlja odličan utisak kao sportski automobil među Mercedes‑Benz terencima.

Sistem vješanja tipičan za sportske automobile kao i neposrednije sportsko upravljanje, DYNAMIC SELECT i 4MATIC neprestani pogon na sva četiri točka uz 9G-TRONIC devetostepeni automatski mijenjač sa lakoćom kombinuju vrhunski komfor vožnje sa izrazito sportskom agilnošću. Opciono su dostupne dvije verzije sistema vješanja sa neprestano podesivom amortizacijom: novi DYNAMIC BODY CONTROL sa čeličnim oprugama kao i AIR BODY CONTROL, višekomorni vazdušni sistem vješanja. Izraziti sportski karakter i dinamičnost obogaćeni su i veoma bezbijednim vrhunskim sistemima za pomoć, karakterističnim za ovaj brend. Prva vozila su već isporučena, a zainteresovani kupci mogu naručiti GLC Coupé već za 46.543 EUR1. 

Kombinacija višenamjenskog terenca i dinamičnog kupea lijepo spaja emocije i inteligenciju. Sa spoljašnjom dužinom od 4,73 metra, visinom od 1,60 metara i međuosovinskim rastojanjem od 2,87 metara, GLC Coupé ima dinamičan i kompaktan izgled. To čini ovaj kupe gotovo osam centimetara dužim i oko četiri centimetra nižim od višenamjenskog GLC modela, sa kojim dijeli osnovnu arhitekturu. GLC Coupé duguje svoj upečatljiv izgled karakterističnoj dijamantskoj maski hladnjaka tipičnoj za kupe sa jednim otvorom za vazduh i novoj, stilizovanoj opadajućoj liniji krova. A‑stub ima manji nagib dok je nastavak konture krova niži i završava se elegantnim, gracioznim i mišićavim zadnjim dijelom karakterističnim za kupe.

Savršena kombinacija elemenata dizajna iz dva različita svijeta

Upečatljive odlike prednjeg dijela su dominirajuća dijamantska maska hladnjaka sa velikim nagibom, jednim otvorom za vazduh i zvijezdom, kratke nadstrešnice i hromirani donji branik kao kod terenca. Inovativni koncept farova, sa opcionom LED High Performance tehnologijom, odlikuje se novim svijetlosnim znakom sada tipičnim za Mercedes-Benz. Upečatljivi dodatak gena sportskog automobila pružaju veliki bočni ulazi za vazduh.

Harmonija kojom su pomireni suštinski suprotstavljeni svijetovi dizajna kupea i terenca otkriva se u pogledu sa strane na GLC Coupé sa njegovih 1,60 metara i karakterističnom zategnutom linijom sportskog kupea. Niski staklenik glatko se spaja sa bočnom stranom vozila kako bi naglasio njegov karakter kupea. Međuigra visoke pojasne linije i širokih ramena rezultira proporcijama koje daju automobilu GLC Coupé njegov dinamični izgled. Ova interakcija je dodatno naglašena strukom ucrtanim između opadajuće linije i niže konture koja se uzdiže ka nazad i hvata svjetlost.

Jasan pokazatelj osobenog nasljeđa terenca ovog vozila su opciono dostupne bočne papučice. U ravni spoljašnje ivice karoserije, široki točkovi veličine do 50,8 cm (20 inča) zajedno sa velikom udaljenošću od tla naglašavaju sportske i dinamične ambicije automobila GLC Coupé na zemljanim i neasfaltiranim putevima.

Zadnji kraj sa sportskim izgledom

Stil zadnjeg kraja dodatno naglašava kupeove gene vozila. Sa izraženim ramenima, mišićavim dizajnom branika sa integrisanim detaljima auspuha i donjim branikom u vidu difuzora, široki zadnji kraj automobila GLC Coupé naglašava sportski izgled vozila. To omogućava kupeu da obgrli put. Uska, razdvojena zadnja svjetla, zvijezda brenda smještena u sredini i oštri spojler odražavaju dizajn koji je debitovao sa kupeom S-Klase i koji su od tada slijedili svi Mercedes-Benz modeli kupea. Među dodatnim stilskim odlikama je i mijesto za registarsku tablicu na donjem dijelu branika, kao i karakteristični oblik zadnjih prozora sa zaokrugljenim gornjim dijelom. Na zadnjem prozoru se ne nalazi brisač, jer strujanje vazduha prestaje tek poslije spojlera, što znači da voda ne može da dosegne zadnji prozor. Kao i farovi, noćni dizajn LED zadnjih svjetala sadrži prepoznatljivi Mercedes-Benz svjetlosni simbol.

Enterijer sa karakterističnim duhom kupea i kvalitetnim ambijentom

U skladu sa filozofijom spoljašnjeg dizajna, enterijer dočekuje putnika karakterističnim duhom kupea i kvalitetnim ambijentom. Jezik dizajna kombinuje senzualnu čistotu sa dinamičnim sportskim duhom dok istovremeno otjelotvara ubijedljivu interpretaciju modernog luksuza. Prepoznatljivi stilski elementi automobila GLC Coupé jesu vozačka tabla i centralna konzola sa gracioznim linijama: veliki jednodijelni panel konzole ispod poluintegrisanih medijskih ekrana proteže se od centralnih otvora za vazduh do naslona za ruke. Ove jasne, senzualne linije daju osjećaj prostranosti, dok istovremeno pružaju modernost purizma.

Opciono dostupna AMG Interior linija jasno pruža dodatnu dinamičnost i sportski karakter. Paket uključuje, na primjer, sportska sedišta sa ARTICO viještačkom kožom i DINAMICA mikrofiberom uz opciju sportskih sjedišta sa dvobojnom kožom.

Sportski program: DYNAMIC BODY CONTROL ili AIR BODY CONTROL

Novi GLC Coupé je standardno opremljen sportskim sistemom vješanja koji uključuje DYNAMIC SELECT sa pet režima prenosa: ECO (ekološki), COMFORT (udobni), SPORT (sportski), SPORT+ (sportski plus) i INDIVIDUAL (individualni). Opciono je dostupan i sportski sistem vješanja DYNAMIC BODY CONTROL sa čeličnim oprugama i podesivom amortizacijom. Uz ovu opciju, DYNAMIC SELECT omogućava vozaču da prilagodi individualni karakter vozila.

Jedinstveno za ovaj segment tržišta, sistem vješanja se može opremiti potpunom podrškom za višekomorni sistem opruga i elektronski kontrolisanu, neprestano podesivu amortizaciju. Sistem vazdušnog vješanja AIR BODY CONTROL kombinuje odličnu stabilnost vožnje sa optimalnim komforom i sportskom agilnošću. Specifične karakteristike biraju se na osnovu DYNAMIC SELECT podešavanja. U režimima SPORT i SPORT+, putnici imaju osjećaj da sjede u sportskom automobilu sa visokim nivoom lateralne dinamike uslijed još zategnutije veze sa šasijom, koja se spušta za 15 milimetara. Režim COMFORT pruža posebno ugodnu vožnju sa nježnim sistemom vješanja. Kako bi se postigla najveća moguća bezbijednost vožnje u ovom režimu, opterećenja opruga/amortizera se automatski podešavaju, na primjer u slučaju iznenadnog manevra za izbjegavanje. Dodatne prednosti sistema uključuju umanjeno okretanje pri skretanju, automatsko očitavanje tereta i spuštanje praga odjeljka za tovar za četiri centimetra radi lakšeg utovara i istovara.

Još jedan ključni parametar za sportske karakteristike koje poseduje GLC Coupé za razliku od klasičnog terenca GLC terenac jeste povratak Direct-Steer sistema, koji uz 15.1 (GLC: 16.1:1), pruža neposredniju razmjeru upravljanja zajedno sa još izrazitijim sportskim karakteristikama pomoći za snagu u režimima SPORT i SPORT+.

Ključni parametri za visoku energetsku efikasnost

Novi GLC Coupé postiže vrhunsku aerodinamiku zahvaljujući svom dizajnu. Uz cd vrijednost od 0,31 i površinu otpora od 2,53 m2, jasno je da je ovaj kupe na čelu svog segmenta uz cd x A = 0,79. Ove izuzetne aerodinamičke performanse su rezultat ne samo uglađenog osnovnog oblika vozila, već i mnoštva detalja, kao što su zaptivanje dijela oko radijatora i farova, zatvarač za radijator i poboljšani paneli donjeg djiela.

Uprkos izdašnim spoljnim dimenzijama i velikom međuosovinskom rastojanju – što je naročito pogodno za putnike i prtljažnik – kao i cjelokupnoj konfiguraciji opreme, vozilo ima težinu od samo 1710 kilograma (GLC 250 4MATIC Coupé), što ga svrstava među lidere u ovom segmentu tržišta. Glavni faktor koji doprinosi ovome je sasvim nova karoserija izgrađena od inteligentnog asortimana materijala uključujući aluminijum i jake i ultrajake čelike. Aluminijumske komponente dodatno umanjuju težinu sistema vješanja, što također doprinosi ugodnoj vožnji uslijed smanjenja mase dijela bez opruga. Opcioni višekomorni sistem vazdušnog vješanja AIR BODY CONTROL sadrži opruge od lagane a otporne plastike ojačane staklenim vlaknima koje umanjuju težinu sistema u poređenju sa konvencionalnim sistemima vazdušnog vješanja. Opcioni modul sa novim razvodnim reduktorom i sistem 9G-TRONIM sa kućištem mjenjača od magnezijuma rezultiraju smanjenjem težine od 12 kg u poređenju sa prethodnim verzijama u drugim modelima.

Osam verzija modela, vrhunski model marke Mercedes-AMG

Novi GLC Coupé je privremeno dostupan sa osam varijanti motora: kupci imaju izbor od četiri dizel pogonska sistema, tri benzinska motora i hibrid sa utičnicom. Osnovni model je GLC 200 d Coupé sa 100 kW (136 KS) dostupan od kraja 2016. Ponuda takođe uključuje dizelske modele sa četiri cilindra GLC 220 d 4MATIC Coupé i GLC 250 d 4MATIC Coupé sa učinkom u rasponu od 125 kW (170 KS) do 150 kW (204 KS). Model od 190 kW (258 KS), GLC 350 d 4MATIC Coupé, sa svojim V6 dizelskim motorom garantuje impresivne performanse uz umjerenu potrošnju goriva. Podrazumijeva se da se svi modeli u dizel verziji odlikuju najnovijim SCR tretmanom izduvnog gasa sa AdBlue® ubrizgavanjem i sertifikovani su u skladu sa EU6 standardom.

Benzinski motori modela GLC 250 4MATIC Coupé sa 155 kW (211 KS) i GLC 300 4MATIC Coupé sa 180 kW (245 KS) garantuju upečatljivu dinamičnost. Naročito dinamičan Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC Coupé krije još bolje performanse: ovaj moćan ekskluzivan model pruža vrhunske performanse na putu, individualan i dinamičan stil i atraktivan sklop opreme. V6 Biturbo motor pruža 270 kW (367 KS), što kupeu daje ubrzanje od 100 km/h za 4,9 sekundi.

Pregled modela:

GLC 200 d Coupé*, dizel, 100 kW (136 KS)

GLC 220 d 4MATIC Coupé, dizel, 125 kW (170 KS) cijena od 46.999 EUR

GLC 250 d 4MATIC Coupé, dizel, 150 kW (204 KS) cijena od 48.122 EUR

GLC 350 d 4MATIC Coupé*, dizel, 190 kW (258 KS) 

GLC 250 4MATIC Coupé, benzin, 155 kW (211 KS) cijena od 46.543 EUR

GLC 300 4MATIC Coupé, benzin, 180 kW (245 KS) cijena od 51.106 EUR

Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC Coupé, benzin, 270 kW (367 KS)

* od kraja 2016. godine;

Ovih osam GLC Coupé modela možda izgledaju veoma različito na prvi pogled, ali svi oni se karakterišu visokom efikasnošću kao i usklađenošću sa EU 6 standardom za emisije. Većina modela uključuje 4MATIC pogon na sva četiri točka. Svi modeli GLC Coupé, osim hibrida sa utičnicom, opremljeni su 9G-TRONIC automatskim mjenjačem sa devet brzina. 

Konfiguracija opreme: sveobuhvatno i individualno

Novi GLC Coupé je impresivan čak i sa standardnom konfiguracijom opreme, koja uključuje točkove od lagane legure prečnika 45,7 centimetara (18 inča), paket Chrome sa vidljivim izduvnim cijevima, EASY-PACK prtljažna vrata, Audio 20 CD multimedija sistem, kameru koje se okreće ka nazad, funkciju pokretanja KEYLESS-GO i sjedišta sa ARTICO vještačkom kožom. U standardnu ponudu uključeni su i pomoćni sistemi COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS (zaštita od sudara), Crosswind Assist (pomoć za nalete vjetra), Headlamp Assist (pomoć za prednja svjetla), ATTENTION ASSIST (pomoć za održavanje pažnje) i ESP® with Dynamic Cornering Assist (pomoć pri skretanju). Udobnost i bezbjednost znatno se mogu poboljšati dodatnim sistemima za pomoć vozaču.

Mercedes-Benz takođe pruža širok asortiman opcionih paketa za svoj nov terenac/kupe. Kupci mogu birati između stila AMG Line za enterijer i eksterijer, paketa Night, EXCLUSIVE Interior kao i dizajna enterijera sa jednim ili dva tona. Dinamična i vizuelna odlika ovog modela su i AMG točkovi od lagane legure sa prečnikom od 48,3 centimetra (19 inča) ili 50,8 centimetara (20 inča) sa gumama različitih veličina. Atraktivni točkovi od lagane aloje takođe su dostupni u mnogim varijantama dizajna u spoju sa linijom AMG Exterior. Opcioni sportski izduvni sistem sa benzinskim motorima sa četiri cilindra pojačava emotivan zvučni doživljaj.

Pored toga što ga sportski estetski izgled čini vrlo primamljivim, dinamični GLC Coupé takođe impresionira i praktičnim odlikama: Sa kapacitetom od 491 litra do 1400 litara, prtljažnik je na čelu ovog segmenta tržišta. Prostranost prednjeg i zadnjeg dijela čini GLC Coupé ravnim terencu GLC u pogledu komfora. Visina ulaza, prostor za ramena, laktove i nogu su istovjetni.

Vazdušni jastuci i slično: zaštita u slučaju nesreće – podrazumijeva se

 

U skladu sa tradicijom kompanije Mercedes-Benz, karoserija predstavlja osnovu uzorne zaštite u slučaju sudara. Veoma snažan zaštitni odeljak za putnike čini jezgro ovog koncepta. Okružen je posebno dizajniranim deformacionim zonama koje su testirane na sudare i pružaju najbolju moguću zaštitu putnika pomoću optimizovanih putanja sila i kombinacije livenih aluminijumskih komponenti i materijala ultravisoke snage.

Pored sigurnosnih pojaseva sa tri tačke, pirotehničkog i dvostranog zatezanja i ograničenja opterećenja pojasa na vozača, suvozača i putnike u spoljašnjim zadnjim sedištima, brojni vazdušni jastuci služe da zaštite putnike u vozilu u slučaju nesreće. Među njima su kombinovani bočni jastuci za grudni koš i karlicu vozača i suvozača i optimizovani jastuk na prozoru koji se prostire preko oba reda sjedišta, opcioni bočni jastuci za spoljašnja zadnja sedišta i jastuk za koljena vozača.

GLC Coupé takođe je dostupan u posebno ekskluzivnom izdanju EDITION 1

Kao što je slučaj i sa drugim Mercedes modelima, GLC Coupé će biti dostupan od početka kao EDITION 1 model. Kombinujući niz ekskluzivnih odlika kao što su linija AMG Exterior, paket Night, AMG točkovi od lagane legure prečnika 50,8 centimetara (20 inča) sa gumama različitih veličina kao i dvobojna kožna sjedišta, ovaj poseban model pretvara terenac/kupe u veoma posebno vozilo koje skreće pažnju.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi

Najnovije vijesti