Nakon 39 godina: Novi Mercedes G-klase!

Nakon 39 godina: Novi Mercedes G-klase!

K. Kurtović, foto: ...

Danas je nakon punih 39 godina postojanja na tržištu, predstavljena nova generacija Mercedes-Benz G-klase

Istinska legenda u današnje vrijeme možda zvuči otrcano, ali na automobilskom tržištu Mercedes G-klasa zaista to jeste, model koji je na tržištu punih 39 godina, pri čemu je prošao kroz svega tri ozbiljne faze obnove, sve ostalo što smo vidjeli od 1979. godine do danas je bilo samo bavljenje detaljima.

Pred  vama je nova G-Klasa, spremna za (vjerovatno) novih 30 godina rada na tržištu, i ako se s obzirom da i model za 2018 izgleda identičnom onom za 2017. pitate šta je novo u cijeloj priči,, odgovor je krajnje jednostavan: sve je novo! I to doslovno

Nemojte da vas zavara vrlo dobro poznati dizajn, ispod njega se krije doslovno novi automobil, u koji su ugrađena najnovija dostignuća na raspolaganju Mercedesovim inžinjerima, a dizajn je ostao jednak prethodniku upravo na zahtjev tržišta, koje je sa lakoćom odbilo Mercedesov pokušaj da, prvo sa modelom ML a potom i sa GL-klasom, nadomjesti G-klasu, tako olako u prethodnih 20-ak godina više puta proglašenom kao prevaziđena i neperspektivna.

Tržište je davno reklo da voli G-klasu, da je njezin šarm prošlih vremena najpoželjnija kombincija prestiža, najnovije automobilske tehnike i off road sposobnosti koji se nudi, i tražilo je da model koji je uz Range Rover rodonačelnik premium SUV segmenta nastavi neizmjenjen svoj život. Mercedes je poslušao glas tržišta, zadržao je sve one dizajnerske detalje koji su obilježili proteklu eru, počevši od ravnih staklenih površina, debelih plastičnih zaštitnih lajsni ili davno prevaziđenih prednjih žmigavaca apsurdno smještenih na vrh prednjih blatobrana, ali je ispod toga kreirao sasvim novi automobil, što je i bio razlog da se dobije zeleno svjetlo za razvoj II generacije G-klase.

Naime, već dugo je osnovna šasija i karoserija predstavljala limit u razvoju G-klase, prije svega zbog male širine zbog čega je bilo teško podesiti G-klasu za dobru vožnju na asfaltu, a potom i zbog ograničenog prostora unutar karoserije za smještaj današnjih visokotehnoloških komponenti. Nova G-klasa je prije svega narasla u svim smjerovima, najviše u širinu i to punih 12 centimetara što je bio osnovni zahtjev inžinjera, a potom i u dužinu za nešto preko 5 centimetara, pri čemu je novo projektovanje šasije i karoserije omogućilo drugačiju preraspodjelu prostora i u prostoru za motor i mjenač i u putničkoj kabini, pa će tako putnici u oba reda sjedišta profitirati novim raspoloživim centrimetrima. Na sve ovo dolazi još jedan benefit, s obzirom da je bez obzira na jako veliko strukturno jačanje šasije i karoserije ukupna težina G-klase snižena za nekih 150 kg, što će se definitivno osjetiti.

Tako dizajnirana karoserija, predstavlja sasvim novi teren za cestovne i off-road karakteristike G-klase, te se mogu očekivati daleko bolje vozne osobine na asfaltu, dok će terenska vožnja postati još ugodnija. Sa pogonskom grupom Mercedes Benz ne pravi kompromise, pogon ostaje čistrokrvni terenski, sa tri diferencija opremljenim blokadom, dok početna ponuda motora ne poznaje riječ downsizing: nova generacija je predstavljena kao G500 verzija sa 4-litarskim V8 bi-turbo benzincem!

Naravno, u narednom periodu se može očekivati AMG G55 verzija i turbodizelski G350d, ali moguće i još neka motorizacija. Ono što se zna je da će sve motore pratiti 9G-Tronic automatski mjenjač. Nova verzija ne znači ni veliko pomjeranje na tržištu, G500 u Njemačkoj kreće od sasvim očekivanih 107.000 EUR sa uračunatim PDV.

Nova 2018. u automobilskom svijetu je tek počela, ali već sada se zna da je upravo zvanična promocija sa testnim vožnjama nove generacije G-klase ovog trenutka najiščekivaniji događaj cijele automobilstičke 2018. godine.

Top Komentari

Mafalda Genovese
Zaraditi novac online nije više san. Zaradite do 8 k USD mjesečn0. Nemaa potrebe za prethodnm iskustom. Lako je i user friendly sustav. Za detaljne informacije provjerite sljedeću vezu. ▬ ➥ w­w­w.­T­r­g­o­v­i­n­a­9­.C­o­m
0 3

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi