Poslušna, besprijekorna 'grdosija'
Marketinsški slogan za Škodu Karoq "Spreman na sve" apsolutno odgovara performansama ovoga SUV-a (Foto: T. Hebib)

Vozili smo Škoda Karoq 2.0 TDI 150 DSG 4x4

Poslušna, besprijekorna 'grdosija'

Već pri ulasku u Škodin automobil velikih gabarita, istinskog zamjenika vrlo voljenog Yetija - Karoq, dojam je bio impozantan.

Razmišljali smo kako li ćemo uopće upravljati ovim vozilom u kojem se čovjek osjeća kao zavaljen u vlastitu udobnu postelju, samo eto što ne leži, nego sjedi.

Aha, automatski mjenjač, 4x4 pogon, razna sigurnosna čudesa, pomagači u vožnji... pa dobro, neće valjda biti problem stići do Međugorja za dva i pol sata jer smo u 'cajtnotu'. Trebalo je stići na utakmicu koja se tamo igrala i gdje su se već nekoliko dana odvijale pripreme bh. fudbalskih premijerligaša.

Ne bi to naravno bio problem ni sa skromnijim vozilom, niti bi se čovjek trebao brinuti da cesta nije poledjela, negdje i sa ovećim naslagama snijega. Premalo je vremena proteklo između dva uzastopna turnusa sniježnih padavina da se čovjek ne bi barem zapitao šta će, kako će.

Međutim, nije trebalo Karoqu mnogo da se nametne. Poslušna grdosija toliko je sigurna na cesti i toliko ulijeva samopouzdanje da bez ikakvog pretjerivanja možemo reći da je zmaj od auta. Ili strijela što je ustvari preijevod izvedenice po kojoj je ovaj SUV dobio ime.

Karoq STY 2.0 TDI s dizelskim motorom od 150 konjskih snaga i sedmostepenim automatkim mjenjačem se možda doima rogobatnim (ipak manjim modelom nego je to bio Kodiaq).

Iako modernog dizajna, takvim ga čini vanjština karakteristična za Škodina ili WV vozila. Unutrašnjost isto možda nije pretjerano ušminkana, ali su zato performanse i udobnost na najvišem mogućem nivou. Boravak u automobilu je beskrajno moćan.

Karoq, smješten na već dobro poznatu i provjerenu platformu MQB, tehnološki blizanac VW Tiguana se najviše ističe u preticanjima koja "odrađuje" bez ikakvih trzavica, munjevito i neprikosnoveno, a poseban kvalitet predstavlja čvrstoća u zavojima, gdje suvereno, bespogovorno drži pravac. Rekli bi izuzetno poslušna grdosija, koja ne posustaje niti kada se njome upravlja izvan asfalta.

Karoserija koja je izrađena uz obilno korištenje visokočvrstog čelika prigušuje vibracije i tako pridonosi udobnosti, a kad se poželi, voziti se može i prilično dinamično.

Usprkos težini, pa i pogonu 4x4 riješenom pomoću kvačila Haldex, niti od potrošnje ne boli glava. Dok se ne forsira, Karoq se bez problema vozi sa skromnim prosjekom od 7,2 litre.

Zahvaljujući tome što je dužinom od 438 cm osjetno veći od svojeg prethodnika Yetija (422,5 cm), prvog SUV modela u povijesti Škode, Karoq, rekosmo, nudi i zavidnu udobnost, posebno u bogatijoj izvedbi Style, koja serijski donosi gotovo sve što bi vozač mogao poželjeti, od automatske klime, tempomata i multifunkcionalnog upravljača.

Veliki ekran visoke rezolucije prekriven staklom, uz brojne opcije zabave i asistencija za vožnju definitivno je najimpresivniji element unutrašnjosti, te je vrlo pregledan i lagan za upotrebu.

Također, ostatak ergonomije je jednako dobar, ali i poznat iz ostalih modela Volkswagen grupacije, pa su tako kontrole klimatizacije iste kao i u drugim modelima Škode, Volkswagena ili SEAT-a, te jednako dobro obavljaju posao

Oduševljava i broj pretinaca, razmještenih širom unutrašnjosti. U prednja vrata tako stanu boce od 1,5 litara, izdašan je i pretinac u prednjoj armaturi, a ništa manje nije niti spremište ispod prednjeg naslona za ruke. Osim toga, posebni odjeljci nude se za ključ, pametni telefon, čaše...

Saberi oduzmi, Karoq je impozantan, suveren SUV, besprijekorne udobnosti koja čini boravak u automobilu lijepim, a vožnju izrazito laganom.

Osnovni podaci o testnom modelu

Škoda Karoq Style 2.0 TDI 150 DSG 4x4

Cijena testnog modela sa PDV-om (uključuje dodatni paket opreme): 72.737,31 KM

Motor: Smješten naprijed poprečno, četiri cilindra, 16 ventila, dizelski, turbo-punjač. Radna zapremina 1.968 ccm. Najveća snaga 110 kW – 150 KS od 3.500 do 4.000 obr/min. Najveći obrtni moment 340 Nm od 1.750 do 3.000 obr/min.

Prijenos snage: Adaptivni priključivi pogon preko obje osovine. 7-stepeni automatski mjenjač s dva kvačila (DSG). Felge prečnika 18 inča, gume 225/50 R18 (Bridgestone Turanza).

Performanse i potrošnja goriva: Ubrzanje od 0 do 100km/h – 9,3 s. Maksimalna brzina - 195 km/h. Prosječna potrošnja na testu – 7,2 l/100 km. Tvornički deklarisana potrošnja goriva: u gradu 5,7 l/100 km, na otvorenoj cesti 4,9 l/100 km, kombinovano 5,2 l/100 km. Zapremina rezervoara za gorivo – 55 l. Prosječna emisija CO2 134 g/km. Euro 6.

Dimenzije: Dužina – 4.382 mm. Širina - 1.841 mm. Visina - 1.607 mm. Međuosovinski razmak - 2.630 mm. Zapremina prtljažnika - od 521 do 1.630 litara. Masa praznog vozila – 1.516 kg. Ukupna dozvoljena masa vozila – 2.128 kg.

Serijska oprema: Alu točkovi 17" "Ratikon", retrovizori i ručke vrata u boji karoserije, srebrni krovni nosači, Style unutrašnjost, paket za pušače, treći naslon za glavu nazad, ukrasne lajsne kod pragova vrata, sigurnosni trokut u prtljažniku, disk kočnice nazad, ESC, bočni zračni jastuci+zračne zavjese naprijed, zračni jastuci naprijed, mogućnost isključenja zračnog jastuka suvozača, indikator za prepoznavanje umora vozača, ISOFIX, multifunkcionalni upravljač presvučen kožom (kod DSG-a uključen sportski upravljač+komande mjenjača na upravljaču), AMBITION sjedišta, preklopiva stražnja klupa, prednja sjedišta podesiva po visini, prednja svjetla za maglu, LED dnevna svjetla+LED osvijetljenje registarske tablice, zadnja svjetla za maglu, osvijetljeni prostor kod nogu, automatska svjetla sa Coming home funkcijom, FULL LED svjetla sa korner funkcijom+svjetla za maglu sa korner funkcijom, maxi DOT, infotainment radio "BOLERO" 8" zaslon u "glass" dizajnu, 8 zvučnika, kontrole za radio i telefon, Smart link funkcija, bluetooth za telefon, mreže u prtljažniku, kišobran, držač za sigurnosni prsluk, strugalica za led u poklopcu za rezervoar, držač kartica kod prednjeg stakla, kargo elementi u prtljažniku, tonirana stakla, centralno daljinsko zaključavanje, električni podizači naprijed i nazad, el. podesivi, grijani i elektro preklopivi vanjski retrovizori, kožni upravljač + ručica mjenjača presvučena kožom, senzor za kišu, prednji naslon za ruku sa 12 V utičnicom, zadnji parking senzori, elektronska parking kočnica, automarski klima uređaj CLIMATRONIC, samozatamnjujuće unutarnje ogledalo, podrška za leđa u prednjim sjedištima, glasovno upravljanje, pretinac za ruke kod instrument table (osvijetljen i rashlađen), bočni pretinci u prtljažniku, pomoć pri kretanju u brdu, indikator za ispuhane pneumatike, pretinac za naočale, indikator nivoa tečnosti za čišćenje vjetrobranskog stakla (farova), tempomat sa limitatorom brzine, držač za čaše, 12V utičnica kod centralne konzole, 12V utičnica u prtljažnom prostoru, 2 svjetla za čitanje naprijed+2 nazad, ambijentalno osvjetljenje, držač za boce 1,5l kod pretinaca prednjih vrata, zatvoreni pretinac kod instrument table, mlaznice za čišćenje prednjih svjetala, projektori (LED) u retrovizorima sa ŠKODA logom, Kessy sistem otključavanja.

Dodatna oprema na testnom automobilu: Produžena garancija 4 godine ili 120.000 km, stražnja kamera, odabir načina vožnje + OFF ROAD tipka, za 4x4, Alu točkovi MYTIKAS 7J x 18 - 4 komada, paket za loše puteve, preklopivi stolići kod naslona prednjih sjedišta, FRONT ASSIST - adaptivni tempomat 160 km/h, LANE ASSIST + detektor mrtvog ugla, komforna telefonija (wireless konekcija+bežično punjenje)+WLAN+rSAP+LTE, El. podešavanje sjedišta vozača + funkcija memorije, VARIOFLEX sjedišta, AUTO LIGHT ASSIST , automatska kontrola dugih i kratkih svjetala + samozatamnjujuće unut. ogledalo+senzor za svjetlo i senzor za kišu, Family paket, DAB - Digitalni prijem za radio, CANTON SOUND SYSTEM (10 zvučnika+digitalni ekvilajzer), Prednji naslon za ruku JUMBO BOX + 230 V utičnica + USB utor, navigacioni uređaj COLUMBUS sa integrisanim mapama Europe + glasovno upravljanje, alu pedale gasa, (kvačila) i kočnice, Infotainment Online, grijana sjedište naprijed i nazad, virtuelna pedala, dodatno grijanje, PARK ASSIST - Parking asistent+parking senzori naprijed i nazad, personalizacija - odabir načina vožnje (3 opcije), bez paketa za pušače, MAXI DOT u boji, grijana tečnost za čišćenje prednjeg/stražnjeg stakla, SMART LINK + Wireless RSE, 2C2C Business siva metalik boja karoserije.

Garancija: 4 godine ili 120.000 pređenih kilometara.

Top Komentari

meho
Poledjela?
0 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi