Chilton, van der Garde, Bottas, Gutiérrez, Bianchi

Petorica novih na startu u Melboruneu

Do prve utrke u novoj sezoni otala su još četiri dana. Ove godine ćemo gledati 22 vozača u 11 ekipa, ukupno će se voziti 19.utrka. Na stazi ćemo imati pet svjetkih prvaka (Vettel, Alonso, Button, Hamilton, Raikkonen) i pet novajlija (Gutiérrez, Chilton, van der Garde, Bottas i Bianchi). 

Od ove petorice, najbolje je prošao barem kada su u pitanju ekipe, Meksikanac Esteban Gutiérrez. Vozač koji dolazi na mjesto jednog drugog Meksikanca, Sergia Pereza koji je završio u McLarenu. Gutiérrez je kao mladi vozač osvojio dva naslova. Prvi u seriji Formula BMW Europe, drugi u puno kvalitetnijoj, jačoj GP3 seriji. Nakon toga je vozio u GP2 seriji, dok je ulogu test vozača dobio još tamo 2009.godine bio je test vozač Saubera. 2008. je osvojio Evropsko prvenstvo Formule BMW sa samo 17 godina, kao najmlađi ikad.

 

Za Valtteri Bottasa mnogi stručnjaci imaju riječi hvale, smatraju ga prvim narednim svjetskim prvakom - Fincem. Protekle dvije godine bio je test vozač Williamsa u koji je došao iz GP3 serije. Upravo je 2011.godine osvojio naslov prvaka, u GP3 seriji. Prije toga je dosta uspješno vozio i Formulu Renault gdje je također bio pobjednik 2008.godine. U Formuli 1 je od 2010.godine, 2011. je vozio na slobodnim treninzima, ukoliko bude imao dobar bolid, onda Finac može puno toga naučiti u svojoj prvoj sezoni na stazi.

 

Mladi francuski vozač Jules Bianchi u zadnji je čas kupio mjesto u Marussiji. Mjesto koje je pripalo Luisu Raziji, čiji su sponzori odustali od avanture pet do dvanaest. Tada se pojavio Bianchi koji bi navodno u slabu Marussiju donijeti šest miliona eura. Bianchi je vozač koji stiže iz  Ferrarijeve vozačke akademije, prošle godine je bio test vozač Force Indie.Istu ulogu je imao godinu ranije u Ferrariju, uporedo sa nastupima u GP2 Seriji, odnosno GP2 Azija seriji. Pored GP2 serije, Francuz je iskustvo sakupljao u Formuli Renault, te Britanskoj Formuli 3. I njegov najveći hendikep na početku F1 karijere je slaba ekipa, odnosno slab bolid.

 

Giedo van der Garde je nešto stariji od gore navedenih vozača (27). Blizu Formule 1 je bio 2011.godine, ali je tada ekipa Marussie uzela Belgijanca Jeromea d'Ambrosija. Prošle godine je testirao za Caterham što je za njega važno, jer bolid ekipe za koju će voziti ove sezone dobro poznaje. Nažalost po njega, teško da Caterham može biti konkurentan većini ekipa. Do Formule 1, Holanđanin je vozio Formulu Renault, Formulu 3, serije GP2. Lani je završio na trećem mjestu.Giedo van der Garde je prvi Holanđanin u Formuli 1 nakon Roberta Doornbosa. 

 

Max Chilton nema problema kao recimo neki vozači u relativno slabijim ekipama. Njegov otac Grahame Chilton je dopredsjednik američke kompanije Aon Corporation.Max je u posljednje dvije sezone vozio za Marussiju u GP2 seriji, a od Velike nagrade Japana ove godine postao je službeni rezervni vozač F1 ekipe. Što se tiče staze, u GP2 seriji prošle godine je ostvario dvije pobjede i završio na četvrtom mjestu ukupnog poretka. Njegov brat Tom nastupa u u WTCC prvenstvu.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.