Ekipa Toyote

Za razliku od Honde Toyota ostaje u Formuli 1

Toyota reže troškove ali ne odustaje

Za razliku od Honde koja se povukla, šefovi druge japanske ekipe Toyote su odlučili zadržati svoju ekipu iako bi prema najavama matične kompanije mogli uči u finansijske probleme.

Tako je prošle sedmice objavljena informacija da bi se u martu mjesecu naredne godine Toyota
mogla suočiti sa gubitkom 1.7 milijardi dolara, što znači da bi i ekipa u Formuli 1 mogla imati
finansijskih problema. Po svemu sudeći, matična kompanija će srezati troškove.

 - Nastavljamo s Formulom 1 i svim drugim motosport aktivnostima, ali srezat ćemo troškove - potvrdio je  Katsuaki Watanabe, predsjednik Toyota Motor Corporationa.

Sa druge strane se oglasio i John Howett prvi čovjek Toyotine F1 ekipe - U ovom trenutku su nam nova pravila veći problem nego što su to finansije - rekao je Howett.

Ekipa Toyote se prvi put u Formuli 1 pojavila 2002. godine u Australiji, Mika Salo i Allan McNish su osvojili ukupno dva boda, Salo je bio šesti u Australiji i Brazilu. Naredne godine su za Toyotu vozili Panis i da Matta, a njih su zamijenili Zonta i Trulli. Trulli i Ralf Schumacher su tri sezone činili vozačku postavu Toyote, a Schumachera je zamijenio Timo Glock.

Rezultatski gledajući, Toyota je najbolju sezonu imala 2005. godine kada su osvojili 88 bodova
za četvrto mjesto u ukupnom poretku. Ove sezone su Glock i TRulli osvojili 56 bodova, Toyota je sezonu završila na solidnom petom mjestu. Timo Glock je bio drugi na VN Mađarske.

Promo

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.