Do početka sezone ima još dosta vremena, međutim već sada na površinu izlaze svađe dobavljača motora. Problem leži u zaštitinim dijelovima. Na jednoj strani su Mercedes i Renault koji su za ugradnju, dok je Ferrari protiv.
Turbopunjač je vrlo kritičan u novom sistemu, u razvojnoj fazi problema su imali Reanult, Mercedes, Ferrari, a problem leži u činjenici da vrlo lako može doći do varnica ukoliko se vazduh koji ulazi u punjač ne hladi na pravi način.
Upravo zbog toga Mercedes i Renault žele postaviti jednu vrstu zaštite oku punjača. Taj dio je težak tri do četiri kilograma i može stvoriti dodatne probleme oko balansa. Naravno da će ona ekipa koja ne bude koristila taj dio imati lakše bolide. U Ferrariju tvrde kako pravila ne traže ugradnju tok dijela. Uskoro se očekuje sastanak sa FIA-om nakon čega bi situacija trebala biti jasnija.
Promo
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.
Popularno
Više nije član katalonskog kluba
Došao na trening Barcelone, dočekala ga torba u svlačionici, pa saznao da su mu raskinuli ugovor! · Zvanično
Nakon plasmana u četvrtinu finala Eurobasketa
Dončić izjavom digao Sloveniju na noge, ali i mnogima očitao važnu lekciju
Potez selektora uzdrmao Hrvatsku