Do početka sezone ima još dosta vremena, međutim već sada na površinu izlaze svađe dobavljača motora. Problem leži u zaštitinim dijelovima. Na jednoj strani su Mercedes i Renault koji su za ugradnju, dok je Ferrari protiv.
Turbopunjač je vrlo kritičan u novom sistemu, u razvojnoj fazi problema su imali Reanult, Mercedes, Ferrari, a problem leži u činjenici da vrlo lako može doći do varnica ukoliko se vazduh koji ulazi u punjač ne hladi na pravi način.
Upravo zbog toga Mercedes i Renault žele postaviti jednu vrstu zaštite oku punjača. Taj dio je težak tri do četiri kilograma i može stvoriti dodatne probleme oko balansa. Naravno da će ona ekipa koja ne bude koristila taj dio imati lakše bolide. U Ferrariju tvrde kako pravila ne traže ugradnju tok dijela. Uskoro se očekuje sastanak sa FIA-om nakon čega bi situacija trebala biti jasnija.
Promo
Pharma Classic iz Zagreba šampion je petog turnira
Spektakularan 3x3 turnir Mozzartbet tour Republike Srpske u Novom Gradu
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.
Popularno
Oproštajan intervju od Reala
Modrić za kraj otkrio istinu koju je u sebi godinama nosio: "Sad to mogu reći"
Nakon ispadanja u drugu ligu
Uzalud su pravili stadion: Pod drugi put u 15 godina ugašen poznati klub s Balkana
Navijači u službi politike