Uz sve probleme oko novih motora, ekipe, odnosno vozači suočili su se sa još jednim. To je velika težina motora. Teži motori tjeraju vozače da budu što lakši kako bi uspjeli ući u pravila ograničenja težine.
Tako je recimo Adrian Sutil odlučio da neće koristiti tečnost tokom utrke za VN Bahreina, jer želi da sa bolidom bude što lakši.
" Mi teži vozači, moramo izgubiti nešto kilograma, situacija nije nimalo ugodna. Manji vozači, odnosno oni sa manje kila mogu jesti šta žele, za razliku od nas koji su prirodno teži. U Maleziji sam imao nešto malo čaja u bočici, u Bahreinu će to biti utrka bez pića. Neće biti lako jer postoji mogučnost dehidracije, nesvjestice, pitanje je koliko su opšte vozači spremni za to. Prije svega psihički " kaže Sutil.
Promo
Odbojkaški klub invalida peti u Evropi
Mozzart uz OKI Laktaši na evropskom putu
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.
Popularno
Kraj za velikog favorita
Čudo u Rimu: "Mamin sin" ljut kao ris napustio teren
Dodjeljuje se i treći trofej
Po uzoru na Špance i Italijane: Vico Zeljković meč Superkupa BiH "odveo" na egzotičnu destinaciju
Na ljeto bi mogao napustiti klub
Nešto lijepo u bolnoj noći: Pašalić ostao bez trofeja, ali istovremeno osigurao veliki transfer
Jose Ignacio Peleteiro uložio novac na pravi način