Kako se i očekivalo FIA je zabranila određenu komunikaciju između trkačkih inženjera i vozača. S obzirom na pravilo koje kaže da vozač sam mora voziti bolid, tako da poruka koja se odnose na performanse bolida ili vozača više ne smije biti.
Tokom sezone imali smo prilike čuti razgovore vozača i inženjera u kojima vozači traže savjet kako da najbrže odrade krug, kako se raspituju zbog čega gube vrijeme.
" Kako bi osigurali da se članak 20.1 sportskog pravilnika uvijek poštuje namjeravamo rigorozno provoditi ovaj propis. Stoga radio poruke od pitwalla prema vozaču ne smiju sadržavati bilo kakve informacije koje se tiču performansi bolida ili vozača. Osim toga, treba podsjetiti da je prijenos podataka s pitwalla prema bolidu izričito zabranjen člankom 8.5.2. tehničkog pravilnika " poručio je direktor utrka Charlie Whiting.
Promo
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.
Popularno
Konačno su se dogovorili sa nekim
Nijemci tvrde - Čelnici Bayerna konačno su dogovorili dolazak novog trenera
I dalje se nagađa o budućnosti hrvatskog veznjaka
Luka Modrić je čuo šta mu sprema Florentino Perez: "Ako predsjednik to uradi, odmah ću..."
Poznato je gdje bi trebao da ide
Vijesti iz Katara odjeknule Hrvatskom - Dalić nakon EURA napušta kormilo reprezentacije
Sjajni bek je povrijeđen
Šanse da se Dedić odazove Barbarezu minimalne, Austrijanci najavljuju transfer: Barca, Inter ili...
Trener Partizana potpuno iskren
Region će čuti za Obradovićeve riječi iz Podgorice: "Pero je kod vas, nije kod mene!"
Dinamo je slavio veliku pjesmu