Brown GP

Za kraj smo ostavili ove četiri ekipe

Brown GP, STR, Williams, Force India....

U najavi nove sezone u Formuli 1, ostavili smo još četiri ekipe. Tako danas imate priliku upoznati novu ekipu Brown GP, Scuderiju Toro Roso, Williams odnosno Force Indiu. Prema nekim prognozama Brown GP može biti ugodno iznenađenje, ostali, čini se ipak ostaju na dnu.

Brawn GP

Najveća priča u pauzi između dvije sezone je ona o povlačenju Honde iz Formule 1 odnosno pojavi nove ekipe Brawn GP. Zapaljeni bolid Honde na posljednjoj utrci prošle sezone u Brazilu, naznačio je nestanak ove ekipe iz Formule 1. U međuvremenu se baratalo o imenima, znanim i neznanim, a na kraju se ekipu prezeo Ross Brawn i to ne potrošivši svoj niti peni. Očito je Brown znao šta radi jer je čitavu prošlu godinu ekipa radila na novom bolidu kojeg pokreće Mercedesov motor FO108W u spoju sa Hondinim mjenjačem. Novi bolid BGP001 nudi nekoliko zanimljivih stvari, prije svega prednji ovjes,odnosno prilično spušten nos, kompleksan difuzor, šasiju koja je bijela sa žuto-crnom kombinacijom. Brown GP neće koristiti KERS što će možda smanjiti potencijal bolida u pogledu dvoboja na stazi. U vozačkoj postavi nema promjena, znači tu su bivši vozači Honde, Jenson Button i Rubens Barrichello. Nakon onoga što je Brawn GP pokazao na testiranjima mnogi ovi ekipu vide kao najugodnije iznenađenje ove sezone.

STR

Scuderija Toro Rosso u novu sezonu ulazi sa bolidom STR 4 koji je dizajniran na temeljima Red Bullovog RB5 bolida To je i normalno s obzirom da ove godine oba tima imaju istog vlasnika i dizajnirani su od strane iste inženjerske ekipe. Iako su šasija i sva ostala rešenja teoretski ista u dizajnerskom pogledu Toro Rosso koristi Ferrarijev V8  motor i KERS. I ovdje je došlo do promjene unutar same ekipe, jer je Gerhard Berger prodao svojih 50 % vlasništva ekipe Toro Rosso, prvom čovjeku Dietrichu Mateschitz-u. Vozačku postavu čine  Sebastien Bourdais - Sebastien Buemi.
Buemi je novo lice u Formuli 1, stiže iz GP2 serije,a na zimskim testiranjima predstavio u odličnom svjetlu. U Scuderiji gaje nadu da će ponoviti prošlogodišnji rezultat, da će ostvariti pobjedu, što će biti izuzetno teško.

Williams

Ekipa Williams je posljednji naslov prvaka proslavila prije 12 godina, a posljednju pobjedu na jednoj utrci 2004. godine kada je na VN Brazila slavio Juan Pablo Montoya. Prošla sezona je bila izuzetno loša, ukupno je osvojeno tek 26 bodova, ekipa je završila na kraju na 8.,jestu. U novi bolid je uloženo dosta truda, a bolid nosi oznaku FW30, a kao i prošle godine na raspolaganju je Toyotin motor. Za razliku od ostalih ekipa , Williams je razvio vlasititi KERS sistem. Vozački dvojac čine
Nico Rosberg i Kazuki Nakajima, dok je testni vozač Nico Hulkenberg. Na testiranjima Williams uopšte nije bio loš, možda ove godine

Force India

Indijski F1 team ove će godine prvi puta koristiti Mercedesov umjesto Ferrarijevog motora (uz Mercedesov mjenjač i KERS), Sam je tim doživio i neke promjene u samom menadžerskom dijelu, s obzirom na loše prošlogodišnje rezultate. Vijay Mallya preuzet će punu kontrolu nad timom, u čemu će mu pomagati Simon Roberts kao novi izvršni direktor. Bolid je više zelen i narančast tako da će biti prepoznatljiviji na stazi. Isto tako, prednje i zadnje krilo su bijeli, a ne crveni kao prošle godine tako da će se bolje razlikovati od McLarena. Vozači su Giancarlo Fisichella i Adrian Sutil, dok je testni vozač Vitantonio Liuzzi. Iako su u protekloj sezoni značajno napredovali Force India, nažalost, nije uspjela osvojiti niti jedan bod. Najbliže su bili u Monte Carlu kada je pred sam kraj utrke Kimi Raikkonen nesretno pogodio Adriana Sutila i tako ga natjerao u boks gdje je zbog kvara bio prisiljen odustati. Bez obzira na promjenu motora, Force Indija teško može i ove godine napraviti.

Promo

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.