Najbolji golfer svih vremena, Tiger Woods našao se u čudu kada je shvatio da svoj novi biznis, otvaranje restorana, ne može da obavi uz pomoć svog imena.
Iako je prvi ugostiteljski objekat, koji bi sasvim sigurno kasnije prerastao u lanac, želio nazvati po sebi, to neće biti moguće. Glavni razlog leži u tome što, Nike, koji je Tigerov generalni sponzor, raspolaže puno pravo na ime i prezime golfera u marketinške svrhe.
Američki mediji prenose da Tiger od svog imena ima pravo na "ekskluzivitet", odnosno korištenje bez pitanja poznatoj kompaniji, samo tokom press-konferencija?!
Promo
Pharma Classic iz Zagreba šampion je petog turnira
Spektakularan 3x3 turnir Mozzartbet tour Republike Srpske u Novom Gradu
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.
Popularno
Teške optužbe iz Prištine
Jači i od Vučića! Ovo je srpski moćnik iz sjene koji Kosovo drži u šaci: "Drži nas kao taoce"
Navijači u službi politike