Najbolji golfer svih vremena, Tiger Woods našao se u čudu kada je shvatio da svoj novi biznis, otvaranje restorana, ne može da obavi uz pomoć svog imena.
Iako je prvi ugostiteljski objekat, koji bi sasvim sigurno kasnije prerastao u lanac, želio nazvati po sebi, to neće biti moguće. Glavni razlog leži u tome što, Nike, koji je Tigerov generalni sponzor, raspolaže puno pravo na ime i prezime golfera u marketinške svrhe.
Američki mediji prenose da Tiger od svog imena ima pravo na "ekskluzivitet", odnosno korištenje bez pitanja poznatoj kompaniji, samo tokom press-konferencija?!
Promo
Oprema stigla u FK Posavina Miloševac i ŽVRK Sarajevo
Novi dresovi iz Mozzarta za nove šampion(k)e u Modriči i Sarajevu
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.
Popularno
Ovo bi bila prava bomba
Split će da "gori" zbog Rakitićeve objave, sprema li se najveći transfer ikad u HNL-u?!
Smatraju da im je on sve "izbaksuzirao"