Da li ste znali...

da izgled arhiva možete prilagoditi na brzi ili opširni pregled prema vašim željama koristeći dugme u gornjem desnom uglu ?

×
Magazin

The Rock je kralj "cheat" obroka

Evo i zašto

Dwayne "The Rock" Johnson filmski je fenomen, nekadašnji kečer koji je svojom impresivnom mišićavom pojavom i talentom za glumu dospio do statusa najplaćenijeg glumca na svijetu. Ujedno je jedna od najinteresantnijih osoba kada je njegova fitness rutina u pitanju.

Kako tokom cijele godine održava fantastičnu tjelesnu formu, to znači da konstantno obraća pažnju na svoje prehrambene navike. Pažnja na unos ugljikohidrata i masnoća kod njega redovno dolaze na naplatu kada dođe vrijeme za "junk day" - dan u kom je dozvoljeno sve i u kom se obroci ne određuju prema količini i kvaliteti sastava. Neki od njegovih "junk" obroka su zaista legendarni, a u nastavku donosimo nekoliko primjera kako to izgleda kada se The Rock opusti.

"Cheat" obrok na The Rockov način

Kao što se može vidjeti iz priloženog, Dwayne Johnson je kao i većina ljudi veliki ljubitelj palačinaka. Ipak, on poručuje svima da ne varaju sebe ni druge, ali kada je vrijeme za opuštanje, neka to bude sa stilom.

The Rock je kralj "cheat" obroka
Magazin

Kako izbjeći debljanje od alkohola?

Previše kalorija

Kada je riječ o mršanju, održavanju normalne tjelesne težine i izbjegavanju dobitka suvišnih kilograma, pored hrane i pića veliku ulogu, zbog kaloričnosti, igra i izbjegavanje alkohola.

Alkoholna pića znaju biti itekako kalorična. Ugljikohidrati i proteini imaju četiri kalorije po gramu, dok masti imaju devet. Alkohol ima sedam kalorija po gramu i procesiran je drugačije od ostalih makronutrijenata koje poznajemo (ugljikohidrati, proteini, masti).

Ukoliko ste ozbiljni u namjeri da smršate, onda je najbolje da alkohol izbjegavate u potpunosti. Ipak, ukoliko nastojite zadržati svoju tjelesnu težinu, a ponekad si i priuštiti poneko piće, onda obratite pažnju na sljedeće:

Kako izbjeći debljanje od alkohola?
Magazin

Prvi put ste u teretani? Ovo su savjeti za vas

Najbezbolnije uhodavanje

Ako planirate po prvi put u životu krenuti u teretanu, sasvim normalno je da se osjećate nesigurno i da imate blagi osjećaj treme jer se ipak upuštate u nešto nepoznato. Kako bi vaša prva posjeta teretani protekla dobro, i što je najvažnije, kako ne biste digli ruke od svega već na samom početku, donosimo vam nekoliko zlata vrijednih savjeta uz koje će sva nesigurnost nestati.

Krenut ćemo od samog početka i prvog koraka ka premijernom ulasku u teretanu.

1. Zamolite poznanika koji vježba da vas povede sa sobom

Prvi i definitivno najbolji savjet za ulazak u svijet tegova i sprava jeste taj da se zamoli neka poznata osoba koja inače redovno trenira, te da s njom dođete na trening i pratite je u treningu. Razlika u nivou snage i spremnosti se ne treba bojati, jer svako sebi može prilagoditi težinu opterećenja, dok taj prijatelj vježba npr. sa 100 kilograma, vi kao početnik bez imalo srama možete vježbati i sa samom šipkom ili 20-ak kilograma tegova. Svi su jednom bili početnici, samo je važno naučiti tehnike izvođenja vježbi.

2. Krenite s prijateljem

Prvi polazak u teretanu obično se dosta lakše prebrodi uz drugu osobu. Ako nemate nikoga poznatog ko ima iskustva sa vježbanjem u teretani, možete krenuti i sa drugim prijateljem amaterom kakvi se i sami, biće vam sigurno lakše i zanimljivije otkrivati novi svijet.

3. Slobodno pitajte bilo koga za pomoć

Kao što je rečeno, svi su jednom bili početnici i svi veoma dobro razumiju situaciju onih koji se prvi put suočavaju sa tegovima i spravama. Zbog toga, skoro pa sigurno ne postoji osoba u teretani koja nije spremna pomoći i koja vam neće pokazati kako se izvodi određena vježba i koje vježbe su potrebne za određenu grupu mišića. Kako bi ti savjeti bili što kvalitetniji većina teretana ima osoblje sačinjeno od licenciranih fitness trenera, a savjetovanje članova je čak i u opisu njihovih poslovnih obaveza.

4. Analizirajte kako drugi vježbaju

Čak iako vam je iz nekog razloga mrsko pitati druge vježbače o određenoj vježbi i spravi na kojoj vježbaju, uvijek možete vidjeti kako oni vježbaju i zamoliti ih da im se pridružite ili jednostavno sačekati da završe pa se baciti na posao.

5. Nemojte se istrošiti samo na kardio spravama

Kardio sprave su početnicima obično najprivlačnije zbog jednostavnosti, a zaista na biciklu ili traci za trčanje potrebno je samo pokrenuti spravu i ostalo ide samo od sebe s pokretima koje ste naučili još kao djeca. Ipak, ne treba pretjerivati i istrošiti se na tim spravama, one su tu da nadopune treninge na spravama.

Prvi put ste u teretani? Ovo su savjeti za vas
Magazin

8 grešaka zbog kojih ne možemo smršati

Zanemarujete važne faktore

Kada želimo smršati, prvenstveno se fokusiramo na hranu i tjelovježbu, no nutricionistica Dana James ističe kako većina nas zanemaruje druge vrlo važne faktore, što nas koči u postizanju željene tjelesne težine.

Dana kaže kako mnogi koji žele smršati čine krucijalnu grešku jer zanemaruju vrlo važne faktore koji itekako utječu na to hoćemo li izgubiti suvišne kilograme. Njena jednačina mršanja glasi: Promjene masnoća u tijelu = hrana + kretanje + hormoni + spavanje + mikrobiom u crijevima + upala + lijekovi + neizražene emocije + geni.

8 grešaka zbog kojih ne možemo smršati
Magazin

Stvari koje uspješni ljudi rade prije spavanja

Za dobar izgled i uspjeh

Dan svim ljudima traje 24 sata, ali opet neki uspijevaju uraditi mnogo više stvari i kvalitetnije iskoristiti to vrijeme, što na kraju rezultira sa većim uspjehom, pa čak i boljim izgledom i zdravljem jedne grupe ljudi u odnosu na druge. Najuspješniji ljudi imaju svoje rutine koje izvode prije spavanja a koje same po sebi vode do drastičnih razlika i daju im veliku prednost.

Gašenje TV-a i svih ekrana najmanje pola sata prije spavanja

TV i etrani kompjutera i mobilnih telefona ne samo što iziskuju nivo koncentracije koji onemogućava puno opuštanje, već emituju i svjetlost koja dokazano održava budnost mozga, pa čak i kada ljudi utonu u san, njihov mozak se ne uspijeva istinski odmoriti. Znajući za sve te činjenice, najuspješniji ljudi i ujedno oni koji se osjećaju najbolje u svojoj koži i koji obično najbolje izgledaju, sve svoje uređaje gase minimalno pola sata prije spavanja i tako uspijevaju biti odmorniji od ostalih koji spavaju vremenski jednako dugo.

Pripremanje doručka unaprijed

Za dobar izgled doručak spada među daleko najvažnije obroke u danu, pa ga je važno ispoštovati čak i u vrijeme jutara s najviše obaveza. Zbog toga, najuspješniji ljudi sve potrebno za doručak pripreme navečer prije spavanja, mnogi čak i poredaju tanjire i čaše i samo ih pokriju kako na njih ne bi padala prašina.

Opuštanje sa rolajućom pjenom

Istraživanja su pokazala da rolajuća pjena reducira bolove u mišićima i upale, a kada se masaže izvode nakon treninga ili jednostavno na kraju cjelodnevnog sjedenja za radnim stolom. Ovaj relaksirajući ritual je najbolje izvesti pola sata pred spavanje, i garantuje potrebno opuštanje mišića.

Obrok neposredno pred spavanje 

Obrok neposredno pred spavanje nikako ne zaboravljaju fitness modeli i bodybuilderi, upravo zato što žele svojim mišićima omogućiti priliv hranjivih materija i tokom noći. Ovaj obrok treba biti baziran na proteinima, te nikako na ugljikohidratima.

Stvari koje uspješni ljudi rade prije spavanja
Učitavanje...