Samo u 2016. godini, Nike je zahvaljujući Ronaldovim objavama na društvenim mrežama zaradio 500 miliona dolara, piše Forbes.
Ronaldo, koji je najpraćenija osoba na svijetu na društvenim mrežama sa 260 miliona fanova (Facebook, Instagram i Twitter) je imao 1700 objava od kojih se Nikeov logo našao na 347.
Forbes navodi da je samo jedna Ronaldova objava u kojoj je viđen Nikeov logo donijela ovoj kompaniji čak 5,6 miliona dolara.
Kompanija Nike je u 2016. godini ipak doživjela značajan gubitak profita od 19 posto u odnosu na prethodne godine, ali za to Ronaldo nikako ne može biti krivac.
Ronaldo je tek treći sportista koji je s jednom kompanijom potpisao doživotni ugovor, a osim njega tu su još Michael Jordan i LeBron James.
NAPOMENA:Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.