Željezničar će večeras na Grbavici u okviru drugog pretkola kvalifikacija za Evropa ligu igrati protiv najpopularnijeg švedskog kluba, sudeći barem prema društvenim mrežama.
Naime, švedski mediji proveli su zanimljivo istraživanje u kojem su otkrili da AIK ima najviše lajkova na Facebooku, odnosno pratilaca na Instagramu, a da je treći na Twitteru.
Večerašnji Željin rival ima 220.000 lajkova na Faceboku, 41.000 pratilaca na Twitteru i 88.000 na Instagramu. Iza njih nalazi se Malmo koji ima 176.000 fanova na Facebooku, 51.000 na Twitteru i 62.000 na Instagramu.
Dalje slijede Goteborg, Djurgardens, pa Hammarby. Zanimljivo je poređenje najpopularnijih ekipa u Švedskoj, odnosno konkretno AIK-a sa Željezničarom. Naime, Plavi sa Grbavice imaju 194.000 lajkova na Facebooku po čemu bi bili drugi najpopularniji klub u Švedskoj, odmah iza večerašnjeg rivala. Ipak, na Instagramu i Twitteru stoje mnogo lošije od švedskih klubova, pa na Instagramu imaju 24.000, a na Twitteru tek nešto više od 5.000 pratilaca.
Naravno, ove brojke su veoma dobre obzirom da Švedska ima daleko više stanovnika od BiH.
Promo
Pharma Classic iz Zagreba šampion je petog turnira
Spektakularan 3x3 turnir Mozzartbet tour Republike Srpske u Novom Gradu
Oglasi
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.
Popularno
Nije se dugo čekalo na reakciju
Ponižen je! Vučić poslao nikad žešču prijetnju čuvenom srpskom košarkašu: "U roku od sat mogu da..."
Kakve riječi teniske ikone