Lando Norris

Poslije impresivne pobjede u Nizozemskoj

Najava VN Italije: Lando kreće u potjeru za titulom na Monzi

Edah Hasanspahić

Nakon ljetne pauze, Formula 1 se vratila spektakularnom pobjedom Landa Norrisa na Velikoj nagradi Nizozemske, a sada je vrijeme za trku na Kraljici brzine!

Prošlog vikenda, Formula 1 se vratila na stazu u velikom stilu, a trka u Zandvoortu postavila je pitanje: Može li Norris ozbiljno zaprijetiti u borbi za titulu?

Iako su tribine bile preplavljene narandžastom bojom u čast domaćeg favorita Maxa Verstappena, Lando Norris u McLarenu iznenadio je sve i uzeo uvjerljivu pobjedu, što je bio njegov drugi trijumf u karijeri. McLaren je tako, na najbolji mogući način, prekinuo seriju Verstappenovih pobjeda kod kuće i zadao veliku glavobolju Red Bullu.

Pobjeda u Zandvoortu nije samo bila trijumf za Norrisa, već je potpuno promijenila percepciju snage između Red Bulla i McLarena. Verstappen, koji je dugo dominirao stazom, ovog puta je završio čak 22 sekunde iza Norrisa, što je jedan od njegovih najvećih poraza u posljednje vrijeme.

Ova situacija probudila je sumnje i kod samog Verstappena, koji je priznao da Red Bull mora pronaći bolji balans bolida ukoliko želi ostati konkurentan.

“Iako smo u Zandvoortu završili na drugom mjestu, jasno je da smo daleko od cilja. Moramo se poboljšati i raditi još napornije kako bismo se vratili na pobjedničke staze,” izjavio je Verstappen.

Ove promjene u poretku izazvale su mnoge spekulacije o borbi za titulu. Christian Horner, šef Red Bulla, naglasio je da je još uvijek velika bodovna razlika između Norrisa i Verstappena, ali je priznao da su u ekipi Red Bulla svi svjesni izazova koji ih čeka.

Ferrari i Mercedes također su imali svoje momente u Zandvoortu. Charles Leclerc je uspio završiti ispred oba Mercedesa i osvojiti treće mjesto, čime je dao Ferrariju razlog za optimizam pred domaću trku u Monzi. “Nadam se da ćemo u Monzi biti konkurentniji nego u Zandvoortu,” rekao je Leclerc.

Na drugoj strani, Mercedes je imao razočaravajući vikend, gdje su Lewis Hamilton i George Russell završili na sedmom i osmom mjestu. Hamilton se suočio s problemima već u kvalifikacijama, dok je Russell tokom trke gubio pozicije i opisao svoje iskustvo kao “tonući kamen”.

Pierre Gasly u Alpini također je imao pozitivan vikend, zauzevši deveto mjesto i osvojivši dva važna boda. Ali, nema puno vremena za analize, jer Velika nagrada Italije na legendarnom Autodromu Nazionale Monza već kuca na vrata.

Monza, poznata kao "hram brzine", predstavlja potpuno drugačiji izazov u odnosu na Zandvoort. Sa svojim dugačkim ravninama i sporim šikanama, ova staza testira izdržljivost bolida i vozača na potpuno drugačiji način.

Prvi Grand Prix Italije održan je još 1950. godine, i od tada nije prošla nijedna sezona bez ove trke. Monza se izdvojila kao mjesto gdje se obaraju rekordi – poput onog Rubensa Barrichella iz 2004. godine, kada je u Ferrariju postavio vrijeme od 1:21,046. Ferrari, sa svojih 20 pobjeda, ostaje najuspješniji tim na ovoj stazi.

Ovaj vikend će biti posebno emotivan za Carlosa Sainza, koji će po posljednji put voziti za Ferrari na domaćoj stazi prije prelaska u Williams.

Sainz je svjestan značaja ovog trenutka: “Bit će to poseban vikend za mene i pokušat ću uživati u svakom trenutku vozeći za Ferrari pred domaćom publikom.”

Treba naglasiti da je staza ove godine doživjela i određene promjene, uključujući kompletno reasfaltiranje, što je izazvalo različite reakcije među vozačima.

Nova površina je glađa, što bi moglo uticati na performanse guma i temperaturu staze.

“U Monzi je strategija jednog zaustavljanja obično najbrža, ali nova površina staze može promijeniti tu dinamiku,” izvijestio je Pirelli.

Vrijeme u Monzi očekuje se izuzetno toplo, s temperaturama iznad 30 stepeni, što dodatno povećava izazov za timove. Mogućnost kratkih pljuskova tokom vikenda nije isključena, ali su šanse za kišu relativno niske.

Također ovog vikenda, sve oči će biti uprte u mlade vozače Formule 2, Andreja Kimija Antonellija i Franca Colapinta, koji će dobiti priliku da se okušaju u Formuli 1. Antonelli će voziti prvi slobodni trening za Mercedes, dok će Colapinto zamijeniti Logana Sargeanta u Williamsu.

Za kraj najave ovog prelijepog trkačkog vikenda koji nas očekuje možete pogledati i satnicu.

Ona je ona uobičajna za europske utrke. Danas, odnosno u petak sesije počinju nešto kasnije: prvi trening u 13:30, a drugi u 17 sati. Treći slobodni trening je u subotu u 12:30, dok su kvalifikacije u 16 sati.

Start utrke je naravno zakazan za nedjelju u 15 sati!

Oglasi

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.