Audi F1

Njemačka ekipa na prodaju

Volkswagen otpušta radnike zbog ekonomske krize, upitan projekat Audija u Formuli 1

Edah Hasanspahić

Audi se priprema na značajnu promjenu u Formula 1 projektu, a za sve to zbog problema u Volkswagenu.

Audi je na rubu promjene u pristupu Formuli 1 jer kako stvari stoje, priprema se na prodaju dijela svog udjela u Sauber F1 timu, koji se ove godine natječe pod imenom Stake.

Iako je Audi u martu ove godine službeno objavio da je kupio 100% udjela u Sauberu za oko 650 miliona eura, situacija se značajno promijenila u posljednjim mjesecima, ponajprije zbog ekonomskih problema Volkswagen AG-a - matična kompanija Audija.

Eksterni faktori, uključujući teškoće s globalnim tržištem i moguće otpuštanje radnika u matičnoj kompaniji, doveli su Audi do razmišljanja o smanjenju ulaganja u Formulu 1 i omogućavanju vanjskih investicija koje bi olakšale dalji razvoj F1 programa.

Spekulacije o ulasku Katara u vlasničku strukturu Sauber tima postale su sve glasnije.

Iskusni novinar Formule 1, Joe Saward, otkrio je prve naznake o mogućem dogovoru.

Dok su izvori bliski Motorsport.com sugerisali da bi transakcija mogla biti postignuta već sljedeće sedmice.

A kako kažu, investicija mogla biti mnogo veća nego što je prvobitno bilo predviđeno.

Izgleda da Audi pokušava balansirati vlastite financijske izazove i ambiciju kako bi ostao konkurentan u Formuli 1.

A dodatni kapital, poput ovog od Katara, mogao bi omogućiti dalji razvoj tima, bez potrebe za dodatnim financijskim opterećenjem za Audi.

Katar, koji već ima značajnu ulogu u motorsportu kroz svoju povezanost s F1, mogao bi postati ključni igrač u Audijevoj strategiji za Formulu 1. Država je već prisutna u Volkswagen AG-u s udjelom od 17%, što čini Katar trećim najvećim dioničarom ove grupacije. Također, Qatar Airways već sponzoriše F1, što dodatno potvrđuje njihov interes za ovaj sport.

Za Audi, prisustvo Katara u njihovoj F1 strategiji moglo bi biti korisno u smislu smanjenja troškova, jer bi omogućilo ulazak kapitala bez potrebe za velikim izlazom novca iz matične kompanije u Ingolstadtu.

Kada se razmatraju mogućnosti koje su pred Audijem, postavlja se pitanje kako bi se struktura tima mogla promijeniti.

Iako Audi i dalje negira sve spekulacije i nije službeno komentirao ulazak Katara, izvori sugeriraju da bi investicija mogla biti veća nego što se prvobitno smatralo.

Katar bi mogao postati većinski vlasnik Sauber tima, što bi moglo značiti promjenu imena tima u kojem bi uz Audi, kao ključnog partnera, bilo prisutno i ime Katara ili njemu povezane kompanije.

Iako se cijeli proces odvija u tajnosti, izvori iz automobilske industrije sugeriraju da su razgovori već u naprednoj fazi. Mnogi analitičari vjeruju da bi Katar mogao postati ključni partner za Audi, jer bi mogao donijeti ne samo financijsku stabilnost nego i dugoročnu strategiju za uspješan razvoj tima u Formuli 1.

Iako Audi nije otkrio točne detalje, jasno je da trenutni predsjednik Audija, Gernot Dollner, mora balansirati između ambicija u motorsportu i realnosti poslovne krize unutar Volkswagen grupacije. Za Audi, Katar bi mogao biti idealan partner u ovom novom poglavlju F1 programa, što bi im omogućilo nastavak rasta u sportu bez nužnosti dodatnih velikih ulaganja iz vlastitih sredstava.

Oglasi

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.