Oliver Bearman (MoneyGram Haas F1 Team) (Photo: Guliverimage)

Haas u problemima

Bearman razbio bolid u prvom treningu: "Želio sam previše, prerano"

Edah Hasanspahić

Oliver Bearman nije mogao učestvovati u drugom slobodnom treningu u Melbourneu nakon što je tokom prvog slobodnog treninga oštetio svoj bolid i ostavio Haasov tim mehaničara s mnogo posla.

Britanski novajlija izvinio se svojim mehaničarima nakon što je neslavno završio prvi trening na VN Australije.

S nešto više od 20 minuta do kraja FP1, Bearman je agresivno prešao preko ivičnjaka u krivinama 9 i 10, izgubio kontrolu, završio u šljunku i udario u zid, uzrokujući crvenu zastavu.

Iako je 19-godišnjak prošao medicinske provjere bez posljedica, njegov bolid je pretrpio ozbiljnu štetu. Unatoč naporima mehaničara, nije uspio izaći na stazu u drugom treningu.

"Osjećaj je bio dobar, ali želio sam previše, prerano – što je možda moj pristup, ali nije ispravan za F1," priznao je Bearman.

"U Formuli 2 odmah poslije prvog treninga idete u kvalifikacije, dok u F1 imate još dvije sesije, tako da nema potrebe odmah ići do limita. Možda sam malo pretjerao, greška je u potpunosti moja."

"Na tjemenu 10. krivine sam imao podupravljanje što me izbacilo široko. Staza je tu prilično neravna, izgubio sam bolid i kada jednom uđete u šljunak, više nemate kontrolu – asfalt, trava, neravnine… jednostavno više nema povratka."

Haasovi mehaničari radili su na popravljanju bolida s nadom da će Bearman uspjeti izaći na stazu barem u završnici FP2, ali bolid nije bio spreman na vrijeme.

Na pitanje kako se osjeća nakon incidenta, Bearman je odgovorio:

"Osjećam se dobro, bio je to mali udarac, ali nije dobar za bolid. Zato se izvinjavam timu."

"Bilo bi lijepo da sam barem mogao odraditi instalacijski krug, provjeriti da je sve u redu za sutra."

"Momci su odradili nevjerovatan posao, cijela garaža je radila na mom bolidu kako bi me vratili na stazu. Mogu im se samo izviniti – dugujem im nekoliko piva u nedjelju."

"Već su imali naporne sedmice sastavljajući rezervni bolid, a ja sam im već na prvom treningu stvorio dodatni posao i dugu noć. To jednostavno nije dovoljno dobro s moje strane."

Ocon bez tempa, Haas još uvijek traži odgovore

Dok je Bearman bio primoran ostati u garaži, njegov timski kolega Esteban Ocon bio je najsporiji od 19 vozača koji su postavili vrijeme u FP2.

Francuz je odradio 31 krug, ali njegov najbolji rezultat bio je više od sekunde i po sporiji od vodećeg Charlesa Leclerca.

Upitan da li postoji još potencijala u bolidu, Ocon je odgovorio:

"Još je rano donositi zaključke. Naravno, nije bio najsretniji dan za nas."

"Imali smo dosta problema u nekim aspektima i moramo to dovesti u red. Isprobali smo dosta stvari – potpuno smo promijenili set-up između FP1 i FP2."

"I dalje imamo neke podatke s kojima nismo zadovoljni. Izgubili smo nešto vremena, a zbog Olliejeve nesreće nismo imali puni program s oba bolida da uporedimo različite postavke."

"Nije bio idealan petak, ali opet, ovo je tek prvi petak u sezoni – sve je to normalno."

Komatsu: "Imali smo težak dan"

Šef Haasa Ayao Komatsu priznao je da ekipa nije bila ni blizu očekivanog nivoa performansi.

"Nismo imali tempo koji smo očekivali," rekao je Komatsu.

"Imamo određene naznake zbog čega je to bilo tako, ali Bearmanov sudar u FP1 nam je onemogućio da dođemo do jasnog odgovora."

"Moramo napraviti još jedan korak naprijed večeras i onda vidjeti šta možemo učiniti u subotu."

Haas sada ima još jednu noć analize i prilagođavanja kako bi pokušao izvući maksimum iz bolida uoči kvalifikacija za VN Australije.

Oglasi

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.