Nastavlja tamo gdje je stao u Australiji
Lando Norris najbrži na prvom i jedinom treningu za VN Kine
Formula 1 se vraća već nakon sedam dana, a ovog jutra imali smo priliku gledati prvi i jedini trening za VN Kine.
Novi asfalt, položen još prošlog ljeta, dočekao je karavan Formule 1 uoči sprint vikenda koji nas očekuje. Samim tim, vrijeme za pripremu bilo je znatno skraćeno, a na jedinom treningu vozači su od samog početka krenuli u intenzivan rad.
Prva na stazi bila je ekipa Haasa, a mladi Ollie Bearman bio je prvi vozač koji je započeo trening. Međutim, nije prošlo mnogo prije nego što su svi ostali vozači izašli iz garaža, svjesni da imaju samo 60 minuta za podešavanje bolida i prilagođavanje uslovima na novom asfaltu u Šangaju. Svi su na početku vozili na srednje tvrdim, žutim gumama, kako bi prikupili ključne podatke za nastavak vikenda.
Trening nije prošao bez incidenata – Alex Albon je prvi imao problema kada je nakratko izletio na šljunak u prvoj krivini. Nedugo zatim, Liam Lawson u Red Bullu učinio je isto na izlasku iz treće krivine. U međuvremenu, Yuki Tsunoda je preko radija javio da novi asfalt pruža mnogo više prijanjanja nego što su očekivali.
Što se tiče vremena krugova, prvi ozbiljan rezultat postavio je George Russell s vremenom 1:35.184, koje je bilo tek jednu stotinku brže od Oscara Piastrija. Ubrzo je Carlos Sainz probio granicu od 1:35 i postavio vrijeme 1:34.504, čime je preuzeo vrh poretka.
No, to nije dugo trajalo – Pierre Gasly je ubrzo nadmašio Sainza, da bi potom Lewis Hamilton u Ferrariju postavio još bolje vrijeme. Ipak, Max Verstappen je vrlo brzo preoteo prvo mjesto, potvrđujući tada jak tempo Red Bulla.
Prvi vozač koji je probio granicu od 1:34 bio je Lando Norris, koji je odvozio krug za 1:33.362, ali mu je Oscar Piastri odmah uzvratio i s minimalnom razlikom od 0.026 sekundi preuzeo vrh poretka.
Kako je tempo nastavio jačati, Lewis Hamilton se približio granici od 1:33, postavivši vrijeme 1:33.224 i tako privremeno doveo Ferrari na vrh poretka. Međutim, njegov bivši timski kolega George Russell nije mu dugo dopustio da ostane na prvom mjestu, postavivši još brže vrijeme – 1:33.017.
Nakon prvih dvadeset minuta treninga, na vrhu liste bio je George Russell sa vremenom 1:32.377, čak pola sekunde brže u odnosu na do tada najbržeg Charlesa Leclerca. Već u tom trenutku vidjeli smo brže vrijeme od najbržeg kruga u prošlogodišnjim kvalifikacijama.
Nakon toga, uslijedio je period od deset minuta u kojem nije bilo značajnih brzih krugova. Neki od vozača su odlučili otići na kratku pauzu u garažu, dok su ostali na stazi radili duže stintove kako bi prikupili podatke o degradaciji guma.
Zanimljivo, tokom tog perioda mogli smo primijetiti isti problem kod vozača Ferrarija i McLarena. Sva četiri vozača su imala poteškoće s kočenjem u 14. krivini, gdje su proklizavali i na ulazu i na izlazu iz zavoja.
Ipak, uprkos pokušajima, dvadeset minuta prije kraja treninga George Russell je i dalje bio na vrhu sa vremenom 1:32.377. Oscar Piastri pokušao je preuzeti prvo mjesto, ali je njegov zaostatak u trećem sektoru bio prevelik da bi uspio oboriti Russellov rezultat.
Vidjeli smo tada i novi manji incident. On se dogodio Charlesu Leclercu, koji je nakratko završio van staze u drugoj krivini nakon što mu je pobjegao zadnji kraj bolida.
Trinaest minuta prije kraja, trening je prekinut crvenim zastavama. Jack Doohan morao je parkirati svoj bolid kraj staze jer je bolid Alpinea ostao bez struje.
Četiri minute kasnije, problem s parkiranim bolidom je riješen i istaknute su zelene zastave, a na satu je preostalo devet minuta do kraj jednosatnog treninga.
Vozači su odmah izašli na stazu, ali sada na mekim, crvenim gumama, kako bi i definitivno pripremili bolide za sprint kvalifikacije koje nas čekaju od 8 sati i 30 minuta.
Prvi u brzi krug krenuo je Russell, koji je, zanimljivo, na crvenim gumama bio sporiji u prvom sektoru u odnosu na krug koji je postavio na žutim gumama. U istom periodu tik iza njega vozili su Leclerc, Norris, Antonelli i Hamilton, koji su se smjenjivali kada su u pitanju najbrži sektori.
Na kraju tih prvih brzih krugova, najbrži je bio Charles Leclerc s vremenom 1:32.103. Iza njega je bio Lando Norris sa zaostatkom od 0.058 sekundi, dok je Lewis Hamilton završio treći sa 0.092 sekunde zaostatka. Vozači su nakon ovoga imali vremena za još samo jedan brzi krug.
Kada je u pitanju Max Verstappen, on je krenuo u brzi krug i imao sasvim solidno vrijeme, jednako Leclercovom, ali je odlučio ne završiti krug i otići u garažu dvije minute prije kraja treninga. Ključnu prednost Leclerc je stekao u drugom sektoru, dok je Norris bio brži u prvom i trećem.
Minutu prije kraja, Norris je započeo i svoj posljednji krug treninga. Odvezao je sjajan drugi sektor, najbrži od svih, a u istom periodu brze krugove vozili su i Leclerc i Piastri.
Na kraju, Lando Norris je preuzeo prvu poziciju na treningu sa 0.454 sekunde prednosti ispred drugoplasiranog Leclerca, koji je popravio svoje vrijeme, ali nedovoljno. Trećeplasirani na kraju bio je Oscar Piastri sa 0.649 sekundi zaostatka. Potpune rezultate slobodnog treninga VN Kine možete pogledati ispod:
Promo
Pharma Classic iz Zagreba šampion je petog turnira
Spektakularan 3x3 turnir Mozzartbet tour Republike Srpske u Novom Gradu
Oglasi
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.
Popularno
Navijači u službi politike
Ponoćni marš nadomak Srbije, počela je invazija nabrijanih Albanaca: "Dolazi vam kraj!"
Nakon ispadanja u drugu ligu