F1 bolidi na gridu u Austriji (EPA)

Verstappen iznio javno

Vozači otkrili neobičan detalj: Ovaj F1 bolid se vozi tako lako da je kao igračka?

Edah Hasanspahić

Dok se Red Bull muči s balansom svog bolida, iz sestrinskog tima dolaze potpuno suprotna iskustva. Vozači Racing Bullsa otvoreno pričaju o prednostima svog automobila. U centru pažnje – izjava koja je iznenadila i samog Verstappena

U Formuli 1, gdje nijansa u podešavanju može značiti razliku između pobjede i neuspjeha, jedna stvar je privukla pažnju uoči druge polovine sezone:

Racing Bulls bolid VCARB 02 opisan je kao "lak za vožnju" - nešto što zvuči gotovo nevjerovatno u ovom sportu.

Za razliku od Red Bullovog RB21, koji su mnogi okarakterisali kao "težak za ukrotiti", sestrinski tim ima potpuno suprotnu priču.

Yuki Tsunoda, Liam Lawson, pa čak i Max Verstappen - svi su u određenim trenucima izrazili frustraciju zbog kompleksnosti RB21.

S druge strane, Racing Bullsov bolid izaziva znatno pozitivnije komentare.

Najzanimljivije je što je i sam Verstappen prokomentarisao: "Taj bolid je lakši za voziti nego naš", prisjećajući se ranih problema koje je Lawson imao u Red Bullu prije nego što je premješten u Racing Bulls uoči Velike nagrade Japana.

Ova izjava nije prošla nezapaženo, pa su se pojavila brojna pitanja: Da li je VCARB 02 zaista jednostavniji za vožnju, ili se tu krije nešto drugo?

Novi šef Racing Bullsa, Alan Permane, odlučio je pojasniti situaciju i staviti tačku na spekulacije.

"Mnogo se priča o tome da je riječ o lakom bolidu za vožnju," rekao je Permane.

"Mnogi to komentarišu kada gledaju kako se vozači nose s njim. Ali iskreno, mislim da je zapravo lahak za inženjere - lahko ga je dovesti u optimalni aerodinamički režim."

Po njemu, tajna leži u konzistentnosti i predvidivosti bolida.

"Možemo uraditi sve što trebamo s podešavanjem i izvući maksimum iz njega, što nam jednostavno daje performanse." - dodao je.

Drugim riječima, iako možda nije "lakši za vožnju" u bukvalnom smislu, VCARB 02 se mnogo lakše dovodi do tačke na kojoj pruža svoj puni potencijal - što automatski uliva više povjerenja vozačima.

Racing Bulls trenutno vodi veliku bitku za šesto mjesto u šampionatu konstruktora, rame uz rame s Aston Martinom i Sauberom, a samo šest bodova razdvaja ova tri tima na ljetnoj pauzi.

Isack Hadjar je ostvario najbolji rezultat karijere šestim mjestom na Velikoj nagradi Monaka, dok je Lawson to isto mjesto osvojio u Austriji tokom juna.

Permane vjeruje da je snaga njihovog bolida upravo u njegovoj svestranosti.

"Dobro je funkcionisao u Spa, dobro i ovdje [u Mađarskoj], dobro je na različitim stazama," izjavio je.

Dodao je da se bolid pokazao izuzetno stabilnim i pouzdanim u različitim uslovima, što im daje prednost u odnosu na konkurenciju.

"Barcelona je bila zaista odlična. Austrija je bila jako dobra. Ne, izgleda da je prilično zadovoljan svugdje." - zaključio je Permane.

Oglasi

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.