Verstappen iznio javno
Vozači otkrili neobičan detalj: Ovaj F1 bolid se vozi tako lako da je kao igračka?
Dok se Red Bull muči s balansom svog bolida, iz sestrinskog tima dolaze potpuno suprotna iskustva. Vozači Racing Bullsa otvoreno pričaju o prednostima svog automobila. U centru pažnje – izjava koja je iznenadila i samog Verstappena
U Formuli 1, gdje nijansa u podešavanju može značiti razliku između pobjede i neuspjeha, jedna stvar je privukla pažnju uoči druge polovine sezone:
Racing Bulls bolid VCARB 02 opisan je kao "lak za vožnju" - nešto što zvuči gotovo nevjerovatno u ovom sportu.
Za razliku od Red Bullovog RB21, koji su mnogi okarakterisali kao "težak za ukrotiti", sestrinski tim ima potpuno suprotnu priču.
Yuki Tsunoda, Liam Lawson, pa čak i Max Verstappen - svi su u određenim trenucima izrazili frustraciju zbog kompleksnosti RB21.
S druge strane, Racing Bullsov bolid izaziva znatno pozitivnije komentare.
Najzanimljivije je što je i sam Verstappen prokomentarisao: "Taj bolid je lakši za voziti nego naš", prisjećajući se ranih problema koje je Lawson imao u Red Bullu prije nego što je premješten u Racing Bulls uoči Velike nagrade Japana.
Ova izjava nije prošla nezapaženo, pa su se pojavila brojna pitanja: Da li je VCARB 02 zaista jednostavniji za vožnju, ili se tu krije nešto drugo?
Novi šef Racing Bullsa, Alan Permane, odlučio je pojasniti situaciju i staviti tačku na spekulacije.
"Mnogo se priča o tome da je riječ o lakom bolidu za vožnju," rekao je Permane.
"Mnogi to komentarišu kada gledaju kako se vozači nose s njim. Ali iskreno, mislim da je zapravo lahak za inženjere - lahko ga je dovesti u optimalni aerodinamički režim."
Po njemu, tajna leži u konzistentnosti i predvidivosti bolida.
"Možemo uraditi sve što trebamo s podešavanjem i izvući maksimum iz njega, što nam jednostavno daje performanse." - dodao je.
Drugim riječima, iako možda nije "lakši za vožnju" u bukvalnom smislu, VCARB 02 se mnogo lakše dovodi do tačke na kojoj pruža svoj puni potencijal - što automatski uliva više povjerenja vozačima.
Racing Bulls trenutno vodi veliku bitku za šesto mjesto u šampionatu konstruktora, rame uz rame s Aston Martinom i Sauberom, a samo šest bodova razdvaja ova tri tima na ljetnoj pauzi.
Isack Hadjar je ostvario najbolji rezultat karijere šestim mjestom na Velikoj nagradi Monaka, dok je Lawson to isto mjesto osvojio u Austriji tokom juna.
Permane vjeruje da je snaga njihovog bolida upravo u njegovoj svestranosti.
"Dobro je funkcionisao u Spa, dobro i ovdje [u Mađarskoj], dobro je na različitim stazama," izjavio je.
Dodao je da se bolid pokazao izuzetno stabilnim i pouzdanim u različitim uslovima, što im daje prednost u odnosu na konkurenciju.
"Barcelona je bila zaista odlična. Austrija je bila jako dobra. Ne, izgleda da je prilično zadovoljan svugdje." - zaključio je Permane.
Promo
Oprema stigla u FK Posavina Miloševac i ŽVRK Sarajevo
Novi dresovi iz Mozzarta za nove šampion(k)e u Modriči i Sarajevu
Oglasi
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.
Popularno
Smatraju da im je on sve "izbaksuzirao"
Srbi su našli krivca za poraz na Eurobasketu, region "cirkuza" sa izjavom Aleksandra Vučića
Ni on nije mogao zadržati emocije
Region bruji o reakciji hrvatskog komentatora na pobjedu Bosne i Hercegovine: "Nikakvih, ali..."
Ovo bi bila prava bomba
Split će da "gori" zbog Rakitićeve objave, sprema li se najveći transfer ikad u HNL-u?!
Dosta toga je jasnije