Carlos Sainz Jr. (EPA)

Nova era stiže

Sainz otkrio ključan razlog prelaska u Williams: Sve se vrti oko Mercedesa

Edah Hasanspahić

Promjene koje stižu 2026. mogle bi potpuno izmijeniti poredak u Formuli 1.

Carlos Sainz uvjeren je da će Mercedes napraviti najkonkurentniji motor u novoj eri Formule 1.

Španac je u razgovoru za "El Partidazo de COPE" priznao da je motor odigrao ključnu ulogu u njegovoj odluci da potpiše za Williams.

Od 2026. Formulu 1 čekaju nova pravila koja donose potpuno drugačiju generaciju hibridnih pogonskih jedinica.

Nova regulativa fokusirana je na održivost, efikasnost i korištenje sintetičkih goriva.

Zbog toga mnogi očekuju značajne promjene u snazi i poretku timova.

Sainz smatra da će upravo Mercedes biti taj koji će najbolje odgovoriti na nove izazove.

"Da, imam mnogo povjerenja u Mercedesov motor", rekao je Španac.

"Zapravo, to je jedan od glavnih razloga zašto sam izabrao Williams uoči nove regulative. Znao sam da ćemo koristiti Mercedesovu pogonsku jedinicu, a sve što sam čuo o njoj bilo je pozitivno - i još uvijek jeste."

Mercedes će u 2026. godini snabdijevati motorima četiri tima - svoj fabrički tim, McLaren, Alpine i Williams.

To znači da će čak osam bolida imati isti pogon, što bi moglo značajno utjecati na odnose snaga u poretku.

Sainz je ipak upozorio da dobar motor nije dovoljan ako ostatak bolida ne funkcioniše savršeno.

"Naravno, ne smijemo zaboraviti da Mercedes ima svoj tim, McLaren ga koristi, Alpine ga koristi, a i mi ćemo ga imati", dodao je.

"To su već četiri tima, osam automobila s istim motorom, a dva od tih timova, pogotovo McLaren, trenutno su ispred. Dakle, koliko god motor bio dobar, šasija i ostatak paketa moraju biti vrhunski."

Istovremeno, Sainz ne otpisuje ni rivale koji će imati druge pogonske jedinice.

"I naravno, Aston Martin s Hondom će biti konkurentan, a Ferrari će uvijek biti tu. Ferrari je uvijek u borbi."

Glavni čovjek Williamsa, James Vowles, koji je godinama bio dio Mercedesove dominacije, također je govorio o očekivanjima za 2026.

Podsjetio je da je Mercedes uveo standard 2014. godine kada je njihova pogonska jedinica bila daleko ispred konkurencije, a Williams je tada završavao sezonu u samom vrhu.

Ipak, Vowles priznaje da se trenutno zapravo ne zna ko je najspremniji.

"To je zanimljiva tema u paddocku jer niko zapravo ne zna. To su činjenice", rekao je Vowles.

"Nije kao da se svi proizvođači motora okupe i porede rezultate - snagu, električni dio, masu, efikasnost hlađenja. Mercedes se uvijek dobro snalazio kod promjena pravila jer su unaprijed ulagali i bili korak ispred. U to nema sumnje."

"Ipak, realnost je da ne znamo šta Ferrari ima, niti šta Honda sprema. Sve je potpuna nepoznanica u ovom trenutku."

"Zadovoljni smo tempom i razvojem koji Mercedes pokazuje, ali dok se svjetla ne ugase u Australiji 2026., niko ne može sa sigurnošću reći ko je ispred."

Oglasi

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.