Manchester United je sada veći brend od Coca Cole, kako procjenjuju eksperti za marketing.
Samo su Google, Apple, BBC, Dyson i Facebook poznatiji u svijetu kao brendovi, a marketinški stručnjaci stavljaju Manchester United ispred Coca Cole i Microsofta.
Procjenjuje se da Manchester United ima oko 333 miliona fanova, od čega 92 miliona samo u Aziji, što je vjerovatno i jedan od razloga zbog kojeg Englezi prave azijsku turneju, prije početka sezone u Premiershipu.
Klub je srušio barijeru od 100 miliona funti zarade, a vrijednost Manchester Uniteda kao brenda, se procjenjuje na 412 miliona funti.
Promo
Beskamatni namjenski kredit za kupovinu energetski efikasnih proizvoda u Techno Shop prodavnicama
Učinite štednju energije mogućom uz Raiffeisen banku i Techno Shop
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.
Popularno
Simanić se osjeća izdanim
Srbija je večeras izdala i ponizila svog junaka: "Ja vama slavu i radost, vi meni žalost"
Na susretu kvalifikacija za Konferencijsku ligu
Srbi su čekali i dočekali, Kosovo završilo na stubu srama: "Neka cijela Evropa zna da smo..."
Uskoro zvaničan potpis
Zvezdan Terzić je večeras morao priznati poraz: Dušan Tadić je odabrao novi klub!
Onda je shvatila da nije realno
Novak se odmara u Crnoj Gori, pa došla i slavna teniserka: “Željela sam ga za muža”
Nije završio ni u protokolu