Jedan od prijedloga Međunarodne automobilističke federacije za smanjenje troškova je uvođenje sistema za spremanje kinetičke energije, ili skraćeno KERS.
KERS je trebao prema prvim razmišljanjima trebao postati obavezan za sve ekipe već od naredne sezone, ali nakon već podmaklih testiranja u kojima je bilo dosta problema, gotovo je sigurno da će FIA odustati od zamišljenog plana.
Ipak KERS bio mogao zaživjeti od 2010. ili čak 2011. godine. Ono što je sigurno u ovom trenutku KERS nikada neće biti standardiziran, jer FIA upravo kroz ovaj zahtjevan i sasvim novim novi tehnički segment, a ne kroz Motore, želi napraviti razliku između ekipa.
- Standardizirati novu tehnologiju koja će imati veliki učinak na cestovnom automobilizmu, a isto vremeno dozvoliti razvoj nebitnih područija za obične automobilepoput šasija bolida Formule1 , apsolutno je neracionalno - naglašava Max Moley.
Promo
Oprema stigla u FK Posavina Miloševac i ŽVRK Sarajevo
Novi dresovi iz Mozzarta za nove šampion(k)e u Modriči i Sarajevu
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.
Popularno
Nakon debakla na Eurobasketu i poraza od Finske
Srbija je u totalnom šoku, ali ove riječi će tek da odzvanjaju: Pešićeva žrtva nije mogla da šuti
Ni on nije mogao zadržati emocije
Region bruji o reakciji hrvatskog komentatora na pobjedu Bosne i Hercegovine: "Nikakvih, ali..."
Specijalni pred novom avanturom