Toyota je liniji Auris Touring Sports vozila dodala i popularnu karavan izvedbu. Riječ je o prvom karavanu dostupnom u full hybrid izvedbi što predstavlja daljnje širenje primjene Toyotine tehnologije zvane Hybrid Synergy Drive.
Novi Auris Touring Sports kombinuje dinamični dizajn s najfunkcionalnijim i superiornim prtljažnikom, koji je, također, vodeći u klasi. Sa setom baterija smještenim ispod stražnjih sjedišta, HSD tehnologija ne dovodi u pitanje kapacitet prtljažnog prosatora. Karavan izvedba trenutno predstavlja 25% prodaje u C-segmentu, dok 76% ove prodaje zauzima Auris flota. Novi Auris Touring Sports će učiniti privlačnijim Auris liniju vozila, te pomoći rastu udjela prodaje ovog modela u segmentu u više od 5% tokom svoje prve godine prodaje u Evropi, odnosno do 2014.
Dizajn
Uz 2,600mm međuosovinskog razmaka i 10.4m radijusa okretanja vozila, novi Auris Touring Sports je za 285mm duži nego hatchback varijanta, što rezultira produženim prtljažnikom, odnosno prevjesom preko zadnje osovine. Sa stražnjim sjedištima u funkciji , prostor za prtljažnik je 1.115mm dug i 1.452mm širok sa superiornim kapacitetom od 530 litara.
S preklopljenim stražnjim sjedištima, dužina prtljažnog prostora se povećava na maksimalnu dužinu od 1.880mm i maksimalnu visinu do 890mm, te pruža ukupni kapacitet od 1.680 litara što je rekordna vrijednost u klasi. Auris Touring Sports je jedini karavan u C-segmentu koji kupcima nudi kombinovane prednosti Toyotine Easy Flat tehnologije, odnosno one-touch preklopljivih stražnjih sjedišta, dva nivoa poda u prtljažniku, dvosmjerni pokrov prtljažnika, mrežu za učvršćivanje predmeta, kuke za vrećice, aluminijske rešetke na krovu i 12-voltnu utičnicu u prtljažnom prostoru.
Kao i kod novog hatchback modela, dinamični vanjski dizajn Auris Touring Sports modela maksimizira aerodinamične prednosti, nastale usljed redukovanja visine ovog modela, kao i dinamična poboljšanja nastala zahvaljujući nižem težištu. Zajednička karakteristika novog Auris Touring Sports i hatchback modela je novi dizajn prednjeg dijela, koji predstavlja kombinaciju Toyotinog Under Priority dizajnerskog izražaja s Keen Look detaljima koji ovom vozilu daju zapažen, ali i elegentan izgled na cesti.
Gledano iz profila, dodatna zajednička karakteristika ova dva modela je koso vjetrobransko staklo, koje se pretače u produženu liniju krova s alumunijskim rešetkama i integrisanim stražnjim spojlerom. Opcionalni Skyview panoramski krov od 1.553mm dužine i 960mm širine, jedan je od najvećih u segmentu, koji dodatno naglašava dojam prostranosti.
Novi Auris Touring Sports ima novi dizajn branika koji je prag utovara snizio za 100mm u odnosu na hatchback model, iznad stražnjeg spojlera od kroma. Kao što je slučaj i s drugim modelima iz Auris linije, nova obložena stražnja kombinacija dizajna svjetla naglašava oblik stražnjeg dijela, odnosno novi D - dizajn i stražnje vjetrobransko staklo.
Performanse vožnje
Naglašavajući Toyotinu predanost ka poboljšanju dinamičnih sposobnosti svojih vozila kojim se kupcima nudi intenzivnije iskustvo u vožnji, Auris Touring Sports inkorporira sve prednosti novog Auris hatchback modela.
Ima jaču karoseriju, niži niže težište, poboljšanja suspenzije i upravljanja, bolju poziciju za vozača i poboljšani NVH karakteristike koje vozaču nude udobnije i intenzivnije iskustvo vožnje. Auris Touring Sports će biti dostupan s istom gamom motora kao i Auris hatchback model: izbor od 1.33l Dual VVT-i, te 1.6l Valvematic benzinskog motora, poboljšani 1.4l i 2.0l D-4D dizel motori, i prva full hybrid linija u C-segmentu karavana. Sa sposobnošću nezavisnog, ali i rada u kombinaciji, HSD system od1.8l VVT-i, benzinskog i električnog motora, u sinergiji generiše maksimalnu snagu od 136 DIN hp (100 kW), dajući Auris Hybrid Touring Sportsu mogućnost ubrzavanja od 0-100 km/h za 10.9 sekundi i maksimalnu brzinu od 180 km/h.
Auris Touring Sports full hybrid ima najmanju emisiju CO2 u klasi od samo 86 g/km, i značajno nižu emisiju NOx i NO materija u odnosu na dizelske motore uporedivih performansi. U spoju s Toyotinom Stop & Start tehnologijom i unaprijeđenom Multidrive S transmisijom, CO2 emisije su visoko kompetitivne širom cjelokupne linije Auris Touring Sports vozila. 1.33 i 1.6l benzinski motori generišu 127 i 139 g/km, dok 2.0 litreni dizel generiraju 115 g/km, a 1.4l dizel samo 109 g/km.
Promo
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.
Popularno
S usana im se moglo pročitati šta govore
Dok je Modrić ležao na terenu ono što su uradili Jovetić i Savić je zgrozilo sve na Maksimiru!
Ponovo je bio bez dlake na jeziku i isprozivao Piksija kao nikad prije
Ovakav udar na režim se ne pamti! Zbog ovih riječi Rade Bogdanović više neće moći na TV ekrane
Donio odluku
Svetislav Pešić više nije selektor Srbije!
Pomogao mu kada je bilo najteže
Mamić otvoreno o čovjeku iz BiH koji mu je dao 22 miliona: "Da mu sutra zatreba, sve bih mu dao"
Na Marakani milioni, ali...