Scuderia Ferrari

Dobre vijesti za Tifoze

Novi Ferrarijev bolid prošao crash test: Otkrivene i tri velike promjene na bolidu za 2025. godinu

Edah Hasanspahić

Ferrari je napravio ključni iskorak u pripremama za novu sezonu Formule 1. Tim je dobio zeleno svjetlo za svoj novi bolid, a promjene koje donosi obećavaju mnogo. Sve je spremno za povratak u Fiorano, gdje će 19. februara započeti nova era na čelu sa Lewisom Hamiltonom.

Prema informacijama koje stižu iz Italije, Ferrari je spreman za sezonu 2025 s potpuno novim bolidom, oznake 677, koji je nedavno prošao sve potrebne crash testove.

Testiranja, uključujući statičke testove u Maranellu i dinamičke u CSI-u u Bollateu, prošla su bez ikakvih problema.

Što je omogućilo homologaciju bolida od strane FIA-e, čime je Ferrari dobio dozvolu da svoj bolid predstavi na stazi Fiorano 19. februara.

Novu "rossu" će ove sezone voziti Lewis Hamilton i Charles Leclerc, a prema najavama, bit će to bolid s potpuno novim konceptima, značajno drugačijim od prošlogodišnjeg SF-24, koji je Ferrariju donio pet pobjeda i drugo mjesto u konstruktorskom poretku.

Inženjeri u Maranellu odlučili su se na potpuno nov pristup za 2025. godinu želeći titulu, bez obzira na priliku sa novim pravilima 2026. godine.

Ferrari želi iskoristiti posljednju sezonu bolida s efektom tla kako bi konkurisao za obje titule – vozačku i konstruktorsku.

Jedna od ključnih promjena na modelu 677 uključuje pomjeranje kokpita unazad i skraćivanje kućišta mjenjača.

Ovim izmjenama imaju za cilj bolju raspodjelu težine kao i bolje upravljanje guma, sve to uz stratešku promjenu položaja glavnih komponenti.

Takodjer, Pirelli je za narednu sezonu razvio gume koje bolje podnose sakupljanje topline, omogućavajući tako agresivnije trkanje, s manje faza upravljanja gumama.

Ferrari je bio jedan od timova koji su najviše sarađivali s Pirellijem, a povratne informacije vozača igrale su ključnu ulogu u prilagodbi ovih pneumatika za novu sezonu.

Bolid pod kodnim imenom "677" donosi i povratak na prednju suspenziju tipa pull rod, koncept koji nije stran Maranellu.

On je posljednji put korišten na modelu SF15-T iz 2015. godine i čini se da su se Italijani odlučili slijediti pravac utaban od strane Red Bulla i McLarena.

Nova "rossa" je trenutno u poodmakloj fazi razvoja, pridržavajući se svih zacrtanih rokova tehničkog tima na čelu s Loicom Serrom.

Prvi izlazak na stazu predviđen je za Fiorano 19. februara, nakon čega slijedi transport bolida u Bahrein za kolektivne testove, kao priprema za početak sezone u Australiji 16. marta.

S ovakvim inovacijama i temeljitim pripremama, jasno je da Ferrari u 2025. godinu ulazi s jasnim ciljem – povratak na vrh Formule 1.

Oglasi

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.