Alpine (EPA-EFE/ALI HAIDER)

Nakon nekoliko godina

Otkriven veliki propust: Dugogodišnja greška kočila razvoj tima u Formuli 1!

Edah Hasanspahić

Francuski tim otkrio je veliki problem u korelaciji podataka iz zračnog tunela, što je moglo značajno uticati na njihov razvoj proteklih sezona.

Iako je Alpine prošlu sezonu završio na šestom mjestu u poretku konstruktora, tim nije bio lišen drame i van same staze.

Od sukoba timskih kolega, preko Jacka Doohana koji je u Abu Dhabiju zamijenio Estebana Ocona, do povratka Flavija Briatorea – 2024. je bila izuzetno burna za Alpine.

Tim ostaje pod velikim pritiskom i uoči nove sezone, naročito zbog špekulacija oko Doohana i Franca Colapinta.

Međutim, ponovo se čini da su događaji izvan staze skrenuli pažnju s onoga što se dešava na samom bolidu.

Sada je otkriven problem koji bi mogao ozbiljno uticati na dalji razvoj tima.

Alpine pronašao grešku u zračnom tunelu

Od kako je Renault rebrendiran u Alpine, ambicije francuskog tima su bile jasne – žele se probiti u sami vrh Formule 1.

Cilj im je bio smanjiti zaostatak za vodećim ekipama, ali dosadašnji rezultati nisu ispunili očekivanja.

Šefovi tima smjenjivali su se jedan za drugim – od Marcina Budkowskog do Otmara Szafnauera – ali promjene nisu donijele željeni napredak.

Mnogi smatraju da je prečesto mijenjanje rukovodstva dodatno destabilizovalo ekipu.

Ako se uzme u obzir da su posljednje tri sezone završili kao četvrti, pa šesti i opet šesti, jasno je da nešto ne funkcioniše kako treba.

Problemi se ne svode samo na kadrovske promjene – veći problem su ograničena ulaganja i loša organizacija.

Međutim, sada je otkriven još jedan ključni propust u infrastrukturi tima.

Predsjednik Renaulta, Luca de Meo, otkrio je u podcastu Starting Grid da je nedavno pronađena greška u korelaciji podataka iz zračnog tunela.

“Pronašli smo grešku u korelaciji u zračnom tunelu”, otkrio je De Meo.

Moguće je da ovaj problem postoji već duže vrijeme i da je ozbiljno ometao razvoj bolida u prethodnim sezonama.

Ovo njihovo otkriće može se reći da dolazi u ključnom trenutku, jer se novi tehnički direktor David Sanchez pokušava uklopiti u tim.

Osim što će biti presudno za trenutnu sezonu, ovaj problem je izuzetno važan i zbog novih pravila koja stupaju na snagu 2026. godine.

Početak nove ere u Alpinu?

Tim je protekle sedmice odradio testiranja, a novi A525 prošao je tri dana bez većih problema s pouzdanošću.

"Mnogo truda je uloženo u ove testove, kako u fabrikama, tako i na samoj stazi. Nije lako u potpunosti razumjeti gdje stojimo u odnosu na konkurenciju."

Iako testiranja nisu donijela jasnu sliku, čini se da Alpine ima solidan bolid sposoban za borbu u sredini poretka.

Pierre Gasly i Jack Doohan će već na prvoj utrci u Australiji imati priliku da pokažu koliko je novi bolid konkurentan.

No, jedno od glavnih pitanja ostaje – da li će prisustvo Franca Colapinta u timu odmah ugroziti Doohanovo mjesto?

Oglasi

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.