Castrol Honda LCR

Wild-card vozač

Espargaro bez dlake na jeziku: "Najveći Hondin problem nije motor"

Edah Hasanspahić

Aleix Espargaró iskoristio je priliku da uporedi Hondin i Ducatijev motocikl — i otkrio ključni nedostatak RC213V.

Aleix Espargaro, koji se povukao iz MotoGP-a prošle godine, iznenadio je povratkom na stazu u Jerezu kao wild-card vozač za Hondu.

Trku je završio na 14. mjestu, a bez bodova je ostao zbog kazne za nepravilni pritisak u gumama — no to nije umanjilo značaj njegovog nastupa.

Utrka u Španiji bila je prilika da se iz prve ruke osjeti kako RC213V zaista stoji u odnosu na dominantni Ducati.

Espargaro je tokom trke pratio Marca Márqueza, koji se probijao kroz poredak nakon ranog pada, i upravo tada je uočio ono što smatra najvećim Hondinim problemom.

"Motor nije najveći problem, iz mog ugla gledanja", rekao je iskreno Espargaró. "Najveći problem je vibracija."

Objašnjava da je u trenucima kada je pokušavao pratiti Márqueza bio maksimalno skoncentrisan, analizirajući ponašanje motocikla.

"Kod jakog kočenja, Honda je dobra. Ali u brzim krivinama, nemoguće je pratiti Ducati zbog vibracija", naglasio je.

Iako je Jerez poznat po tehničkoj konfiguraciji staze koja može prikriti nedostatke u snazi motora, vibracije su bile toliko izražene da ih nije mogao ignorisati.

Kazna koja mu je oduzela prve bodove na Hondi nije ga obeshrabrila — naprotiv. "Mislim da sam odradio solidan posao. Tokom cijelog vikenda imali smo iste probleme, naročito Joan i Johann, a i Luca", dodao je Espargaro.

On smatra da je sada potpuno jasno gdje Honda mora napasti s tehničke strane. "Veoma sam sretan i ponosan što sam se trkao s ovim bojama."

Čak je i kazna za pritisak u gumama, kako kaže, otvorila nova pitanja koja bi mogla poboljšati Hondu.

"Još jedna stvar koju moram poboljšati na Hondi je sistem alarma za pritisak u gumama – pomalo je komplikovan za vozače", poručio je.

"To je nešto što moramo malo pojasniti… ali bez obzira na kaznu, večeras ću pojesti sladoled", dodao je kroz smijeh.

Espargaro planira još najmanje jedan wild-card nastup tokom sezone, a kako se šuška, Honda bi već u Le Mansu mogla homologirati njegov Jerez motor za pojedine vozače iz stalne postave.

Koliko god njegov nastup bio kratak, Espargaro je jasno pokazao da ima još toga za reći i ponuditi — ne samo u trkačkom, već i u razvojnom smislu.

Njegove riječi mogle bi biti ozbiljan poticaj HRC timu da konačno identifikuje i riješi duboke tehničke probleme.

Hoće li Honda poslušati iskusnog Španca i napraviti iskorak? Sezona je duga, a vremena za popravke sve manje.

Oglasi

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.