Pojavile su se spekulacije o mogućem ponovnom ujedinjenju Red Bulla i Honde. Ipak, iz japanske kompanije stigao je vrlo jasan odgovor. Red Bull je pred velikim izazovom – prvi put samostalno razvijaju motor za Formulu 1. Honda je već zauzeta. Aston Martin i Honda uveliko testiraju novu pogonsku jedinicu za sezonu 2026.
Red Bull i Honda bili su partneri od 2019. godine, ta saradnja donijela je čak četiri uzastopne titule za vozače i dvije timske titule u sezonama 2022. i 2023.
Ipak, 2024. godina donosi kraj tog poglavlja, jer je Honda prethodno odlučila da se povuče iz Formule 1.
To je primoralo Red Bull da sam razvija novu generaciju motora za sezonu 2026.
Njihov novi projekt vodi odjel Red Bull Powertrains, dok je Ford uskočio kao strateški partner.
Posebno je Ford zadužen za razvoj MGU komponenata, koje su ključne za hibridne pogonske jedinice nove generacije.
Uprkos partnerstvu s Fordom, postavlja se pitanje koliko će Red Bullov prvi motor biti konkurentan i pouzdan.
U Formuli 1 do sada nijedan tim koji nije proizvođač nije samostalno razvijao cijelu pogonsku jedinicu.
Zbog toga su se pojavile špekulacije da bi Honda mogla ponovo uskočiti ako Red Bull zapadne u probleme.
Predsjednik Honda Racing Corporationa, Koji Watanabe, odmah je odbacio tu mogućnost.
"To uopšte nije moguće", izjavio je za AS Web. "Čak i da nas sada pitaju, prekasno je da se sve stigne do 2026. godine. Šanse su nula."
Honda se prvobitno obavezala na povlačenje iz F1 još 2020. godine.
Međutim, kada su potvrđena nova pravila za 2026. koja stavljaju naglasak na elektrifikaciju i održivost, Honda je promijenila mišljenje.
U međuvremenu je Red Bull već bio duboko u razvoju vlastitog motora, pa Honda nije imala gdje da se vrati.
Zbog toga su Japanci sklopili fabrički ugovor s Aston Martinom za sezonu 2026.
Trenutno se punom parom radi na integraciji Hondinog motora s bolidom Aston Martina.
Uključena je i izrada mjenjača, koji Aston Martin razvija potpuno samostalno u Silverstoneu.
Watanabe je istakao kako je saradnja s Aston Martinom izuzetno pozitivna i efikasna.
"Naravno, riječ je o testnom motoru, a ne finalnoj specifikaciji", rekao je.
"U ovoj fazi testiranja kombinujemo najnovije komponente i radimo testove i u Velikoj Britaniji i u Japanu."
"Testovi se ne odvijaju istovremeno. Kad radimo u Japanu, radimo isključivo tamo, i ne testiramo samo komponente, već i ljude koji su prisutni."
"Zajedno rade HRC i Aston Martin osoblje, već smo uradili više testiranja."
"Mjenjači koje Aston Martin proizvodi sve su bliži finalnoj specifikaciji i nastavit ćemo ih testirati", zaključio je Watanabe.
Promo
Takmičenje obilježili sjajni potezi pod koševima i velika posjećenost
Uz zlatnu asistenciju Mozzarta: Završen 3x3 basket turnir Vitez
Oglasi
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.
Popularno
Simanić se osjeća izdanim
Srbija je večeras izdala i ponizila svog junaka: "Ja vama slavu i radost, vi meni žalost"
Kako su završili, tako je počelo
Beograd i Srbija večeras na Marakani gledaju tužnu sliku srpskog fudbala
Košrkaš je javno prozvao Srbiju
Vučić opravdano strahuje! Simanić nikad neće zaboraviti šta mu je uradio Đoković: "Jutros mi je..."
Prvi čovjek Crvene zvezde