Charles Leclerc u bojama Ferrarija (EPA)

Neostvarena želja

Leclerc zna šta mu je cilj sa Ferrarijem, ali da li će ga ikad ostvariti?

Edah Hasanspahić

Charles Leclerc prolazi kroz najtežu sezonu otkako je u crvenom bolidu. Ferrari ne može do pobjede, a ugovor Monačanina ima klauzule koje mu otvaraju vrata odlaska ako se stvari ne poprave. Sve nade sada polaže u 2026. i nova pravila, ali strpljenje mu polako nestaje.

Charles Leclerc već sedmu godinu nosi crvenu boju Ferrarija, ali ova sezona mu izgleda beskrajno.

Ekipa iz Maranella opet je druga u konstruktorskom poretku, ali bez ijedne pobjede i s tek pet podijuma u 16 trka.

Za vozača njegovog kalibra to je premalo.

Očekivanja su bila velika nakon prošle sezone, kada je do samog kraja vodio borbu za titulu protiv McLarena i upisao tri trijumfa.

Sada je stvarnost potpuno drugačija.

Nakon četvrtog mjesta na domaćoj stazi u Monzi, Leclerc nije skrivao razočarenje.

"Nisam imao mnogo vjere da mogu pobijediti ni prije Monze, a nemam ni sada, tako da se ništa nije promijenilo," rekao je iskreno.

Do kraja godine ostalo je još osam trka.

Sljedeća šansa za prekid suše stiže tek u Austinu, gdje je prošle jeseni slavio posljednji put.

Gotovo godinu dana bez pobjede, to je predugo za vozača koji živi za vrh.

"Nisam ravnodušan na Verstappenove pobjede ili trijumfe Piastrija i Norrisa," dodaje Charles. "Ali meni je bitno samo da vratim Ferrari na vrh. To je moja jedina opsesija."

Ta opsesija postaje sve teži teret.

Leclerc je u Ferrari stigao kao čudo od djeteta, zamišljen da bude lice nove generacije. Dok on čeka svoju priliku, njegovi vršnjaci osvajaju titule.

Najviše ga peče uspjeh starog rivala Maxa Verstappena, koji sada već broji četiri šampionske krune.

Charles i dalje sanja isti san, svjetsku titulu u crvenom, ali zna da mu vrijeme curi.

Prava šansa, uvjeren je, stiže 2026. godine.

Tada na snagu stupaju nova pravila koja mogu promijeniti poredak i otvoriti prostor onome ko pogodi dobitnu formulu.

"Moje mislisu već na 2026.," naglašava momak iz Monaka.

Ugovor koji je potpisao početkom 2024. godine ima i izlazne klauzule.

Ako Ferrari ne bude konkurentan, Leclerc će moći potražiti novu ekipu. U međuvremenu, Formula 1 postaje sve mlađa.

Najmlađi vozač na gridu, Kimi Antonelli, devet je godina mlađi od Charlesa.

Od dvadeset vozača čak devetorica su rođeni poslije 2000. godine, a Oscar Piastri već korača ka svojoj prvoj tituli. Leclerc i dalje čeka, strpljivo, ali željan dokazivanja.

Kad god se ukaže prilika, pokaže zašto ga mnogi i dalje smatraju jednim od najvećih talenata.

Ali pitanje se nameće samo: hoće li njegova velika prilika ikad doći?

Charles to pitanje nosi u sebi, skrivajući ga iza ljubavi prema Ferrariju koja mu znači više od ičega.

Promo

Oglasi

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Najnovije vijesti