Novi sponzor za Rossonere

Historijska promjena na dresu Milana

Edmir Škorić

Po prvi put u historiji Milan će imati natpis na dresovima ispod brojeva igrača.

Wefox i Milan potpisali su sponzorski ugovor i ova njemačka digitalna osiguravajuća kuća krasit će zadnju stranu Milanovih dresova. Kompanija je u 2020. godini imala dobit od 140 miliona dolara, a za reklamu u Italiji odabrala je dresove slavnog kluba.

Idućeg petka će na San Siru na press konferenciji prije meča s Udineseom biti predstavljen novi sponzor na dresu.

U posljednjih godinu i pol, izvršni direktor Ivan Gazidis i glavni direktor prihoda Casper Stylsvig zaključili su 26 saradnji s međunarodnim kompanijama i zabilježili povećanje od 17 miliona u ovom sektoru u odnosu na prijašnji saldo .

Potražite više informacija na temu Serie A:

Prema 'La Gazzetta dello Sport', Wefox, koji se pridružuje Emiratesu, Pumi i BitMexu, platit će između pet i osam miliona eura za svaku godinu u kojoj se pojavi na dresu Rossonera.

Inače, reklama na leđima je praksa u italijanskim klubovima, a Milan je nedavno dobio i reklamu na rukavu, a radi se o BitMexu.

Oglasi

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.