Las Vegas F1

Inovacije u svijetu marketinga

Duracell postaje prvi sponzor DRS zone u Formuli 1

Edah Hasanspahić

Formula 1 uvodi revoluciju u sponzorstva s novim partnerstvom s Duracellom, koji će preuzeti brandiranje DRS zone na Velikoj nagradi Las Vegasa.

Formula 1 je sa zadovoljstvom najavila partnerstvo s Duracellom, koji će postati sponzor na Velikoj nagradi Las Vegasa.

Zanimljivo, ova saradnja donosi novu dimenziju sponzorstava.

Naime Duracell će biti prvi brend koji preuzima brandiranje zone koja koristi DRS od njenog uvođenja 2011. godine.

Duracellovi prepoznatljivi crni i bakreni tonovi bit će "istaknuti" duž DRS zone na Las Vegas Stripu.

Sponzorstvo će uključivati LED panele na konstrukciji iznad staze, oznake uz stazu i brandiranje na krovovima.

"Partnerstvo s Duracellom prikazuje ultimativnu povezanost inovacije i snage", rekao je Brendan Dolby, potpredsjednik komercijalnih partnerstava za Veliku nagradu Las Vegasa.

“Ova jedinstvena suradnja odražava našu predanost pružanju vrhunskih iskustava kroz našu stazu.”

Duracell već ima prisutnost u Formuli 1 kroz sponzorstvo tima Williams, koje je započelo 2022. godine.

Njihovo brandiranje nalazi se na zračnom usisniku Williams FW46 bolida koji voze Alex Albon i Franco Colapinto, kao i na opremi tima.

Američki proizvođač baterija također stavlja veliki naglasak na marketing izvan staze, uključujući niz TV reklama u Sjevernoj Americi, Europi i Latinskoj Americi, kao i aktivacije na različitim Velikim nagradama.

Kao dio kampanje, DRS krilca na Williamsovim F1 bolida i gumb za aktivaciju DRS-a na volanu bit će obojeni u Duracell boje.

“Ponosi smo što podržavamo Duracell u suradnji s Velikom nagradom Las Vegasa, preuzimanjem DRS krilca, što daje timu dodatnu snagu svaki put kada vozači pritisnu ikonični bakreni gumb.”

“Duracell pomaže u jačanju transformacije Williams Racinga u potrazi za budućim uspjesima u prvenstvu, a partnerstvo oslikava našu predanost inovativnim i učinkovitim aktivacijama”, dodao je James Bower, komercijalni direktor Williams Racinga.

Očekuje se da će ova suradnja dodatno povećati vidljivost brenda tokom Velike nagrade.

Uvođenje Duracella kao sponzora DRS zone označava novi trend u Formuli 1, gdje se marketing i sport spajaju na jedinstven način.

S obzirom na to da je Las Vegas domaćin mnogih značajnih događaja, ovaj potez predstavlja savršenu priliku za isticanje Duracellove inovativnosti.

A ovaj potez također potvrđuje i rastuću popularnost Formule 1 kao platforme za globalne brendove, kojih je sve više.

Oglasi

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.