Esteban Ocon na press konferenciji u bojama Haasa (EPA-EFE/ALI HAIDER)

Prešao sa Renaulta

Esteban Ocon otkrio nove detalje: Ostao je šokiran Ferrarijev motorom

Edah Hasanspahić

Francuz se privikava na novi bolid i potpuno drugačiji pogonski sklop nakon prelaska iz Alpine u Haas.

Esteban Ocon istakao je velike razlike koje osjeća nakon prelaska iz Alpine u Haas, gdje sada koristi Ferrarijevu pogonsku jedinicu.

Francuz je nakon turbulentne 2024. godine i sukoba s Pierreom Gaslyjem napustio Alpine i potpisao višegodišnji ugovor s Haasom.

Osim što se prilagođava novom timu, mora se naviknuti i na potpuno drugačiji motor u odnosu na one koje je koristio ranije.

Ocon iza sebe ima iskustvo s Mercedesovim i Renaultovim motorima, a sada po prvi put vozi bolid s Ferrarijevim agregatom.

Govoreći za medije, priznao je da je u početku bio iznenađen promjenama.

"Šokirao sam se kada sam prvi put vozio Haasov bolid u Abu Dhabiju," priznao je.

"Ali na stazi, kada govorimo o performansama, motor radi odlično i jako dobro se uklapa s prednostima bolida. Postojale su velike razlike, ali smo dosta toga pojednostavili. Sada mi korištenje motora izgleda mnogo prirodnije nego što sam u početku zamišljao."

Naravno, Ocon nije otkrio detalje o tome koliko se Haas razlikuje od Alpineovog bolida.

Predsezonska testiranja u Bahreinu nisu dala jasnu sliku o tome gdje se Haas nalazi u odnosu na konkurenciju pred prvu utrku sezone u Australiji.

Ocon je posljednjeg dana testiranja odradio nekoliko dugih stintova, ali bez pravih simulacija utrke i punog rezervoara, teško je izvući konkretne zaključke.

Njegova najbolja vremena bila su sekundu sporija od McLarenovih, ali Haas je, slično prošloj sezoni, pokazao da ima vrlo malo degradacije guma.

Ocon će ove godine dijeliti garažu s debitantom Oliverom Bearmanom, a obojicu će po prvi put voditi šef tima, Ayao Komatsu.

Komatsu je optimističan pred početak sezone u Australiji.

"Zaista se radujem povratku u Melbourne. Imamo neka sjajna sjećanja iz prošlosti – doduše, i neka loša – ali kada govorimo o performansama, ova staza nas je znala nagraditi. Ne zaboravimo da je Haas ovdje debitovao s P6, što je nevjerovatna uspomena," rekao je Komatsu.

"To je veoma zahtjevna staza, zapravo ulična staza s niskim nivoom prijanjanja i teškim preticanjima. Izazovna je i za vozača i za bolid, ali i za tim. Na osnovu onoga što smo vidjeli na testiranjima, ima mnogo pozitivnih stvari i uzbuđen sam da vidim šta možemo postići u Melbourneu."

"Ako sve odradimo kako treba i izvučemo maksimum iz bolida i vozača, možemo se boriti", zaključio je Japanac.

Oglasi

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.