Marc i Alex Marquez na stazi u Kataru (EPA-EFE/NOUSHAD THEKKAYIL)

VN Katara

Marc Marquez preuzeo krivicu za sudar s bratom

Edah Hasanspahić

Marc Marquez je još jednom pokazao zašto je jedan od najboljih vozača današnjice – i to u trci koja je počela gotovo katastrofalno po njega.

Na samom startu Velike nagrade Katara, već u prvoj krivini, Marc je imao kontakt sa mlađim bratom Alexom Marquezom, što je rezultiralo oštećenjem na njegovom motociklu.

Vozač fabričkog Ducatija izgubio je jedan od aerodinamičkih dodataka, ali srećom nije izgubio kontrolu nad motorom.

„Kontakt sa Alexom je bio više moja greška nego njegova, jer sam samo otvorio gas i osjetio da mi zadnji kraj bježi“, objasnio je Marc.

„Zatvorio sam gas, a on to nije očekivao. Zato me udario, i zato nas je Morbidelli obišao s vanjske strane. Ali to je ipak bila malo više moja greška. Srećom, obojica smo ostali na motorima.“

Incident je omogućio Francu Morbidelliju iz VR46 ekipe da preuzme vodstvo, a Marquez se morao boriti da ponovo dođe na čelo.

Alex Marquez, s druge strane, imao je još jedan nezgodan momenat – sudar sa Fabiom Di Giannantoniom tokom borbe za treće mjesto, što mu je donijelo kaznu prolaska kroz boks.

Na kraju je završio sedmi, ali je zbog kazne Mavericka Viñalesa (koji je izgubio 16 sekundi zbog nepravilnog pritiska u gumama), ipak promovisan na šestu poziciju.

Di Giannantonio, koji je u tom incidentu ostao bez bodova, završio je trku na 16. mjestu.

Marc Marquez je i pored početnih problema uspio pobijediti, završivši trku sa 1.8 sekundi prednosti i kompletirajući tako treći trkački vikend s “hat-trickom” u sezoni – osvojenom pol pozicijom, sprint utrkom i glavnom trkom.

Iako se u početku činilo da će oštećenje na motoru uticati na njegovu vožnju, Marquez je poručio da nije osjećao nikakav problem.

„Ne, ne. Samo sam izgubio najmanje krilo sa sjedišta. Nisam ništa osjetio“, rekao je kratko.

Ova pobjeda ima poseban značaj za Marqueza, jer je staza u Kataru jedna od rijetkih na kojoj nije imao previše uspjeha.

„Super sam sretan, posebno jer je za mene ovo najvažniji vikend sezone“, istakao je.

„Tajland, Argentina, Austin – to su dobre staze za mene. Ali ovdje sam prvi put rekao ‘ok, možda ću se ovdje malo mučiti’.“

Istakao je da su mu rivali poput Pecca Bagnaie, Alexa i Di Giannantonija izuzetno brzi upravo na ovoj stazi, ali da je uspio da napravi razliku zahvaljujući taktičkom pristupu.

„Radio sam puno tokom vikenda. Napravio sam korak naprijed na brzim desnim krivinama, što je bilo ključno.“

Tokom prve polovine trke nije se previše brinuo što ga ostali sustižu, jer je čuvao prednju gumu za završnicu.

„Radio sam drugačiju strategiju, samo sam upravljao prednjom gumom“, rekao je.

„Znao sam da će možda Pecco stići jer sam jako usporio trku. Morbidelli je išao, ali me nije bilo briga. Samo sam kontrolisao prednju gumu jer moj stil vožnje jako opterećuje prednji kraj.“

„Na ovoj stazi je to posebno problematično. Ali čekao sam. Kad me Pecco obišao, rekao sam ‘ok, sad počinje trka’, i počeo sam jače pritiskati.“

Posljednjih sedam krugova donijelo je njegovu odlučujuću ofanzivu – tada je prestigao Viñalesa i dodao gas, kako bi osigurao pobjedu.

„Samo sam malo pojačao kočenje, pritisak, ulaske u krivine, i pokušao maksimalno iskoristiti prednju gumu. Tu sam napravio razliku.

Oglasi

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.