Carlos Sainz Jr. (EPA)

U susret VN Španije

Sainz ne vjeruje u velike promjene: "Nove tehničke promjene nisu baš tako..."

Edah Hasanspahić

Nove tehničke promjene koje FIA uvodi od Velike nagrade Španije mogle bi imati značajan uticaj na dizajn bolida, no Carlos Sainz smatra da stvari nisu baš tako dramatične.

Od trke u Barceloni, svi timovi će morati da se povinuju strožijim testovima savijanja prednjih krila, čime FIA želi konačno stati u kraj sve češćim raspravama o fleksibilnosti istih.

Timovi su već najavili nova prednja krila koja će biti u skladu s novim pravilima, a mnogi vjeruju da bi to moglo značajno promijeniti odnos snaga u poretku.

Šef Sainzove ekipe, James Vowles, bio je jedan od onih koji je nagovijestio da bi upravo najbrži timovi mogli najviše osjetiti posljedice ovog tehničkog pooštravanja.

Ipak, Sainz se ne slaže s takvim ocjenama i smatra da je uticaj ove promjene preuveličan.

"Naravno da se mnogo pričalo o ovome", rekao je vozač Williamsa. "Ne mislim da će to toliko uticati na timove i ljude koliko se misli ili se pokušava predstaviti u vezi s ovom promjenom pravila."

"To je i dalje prednje krilo. Jasno je da će biti nešto kruće i da se neće savijati kao prije. Ne očekujem više od desetinke razlike po timu, u zavisnosti od toga koliko su im se krila savijala ranije ili nisu. Ne mislim da će to biti velika stvar."

Na konstataciju da jedna desetinka može značiti i do četiri pozicije u kvalifikacijama, Sainz je uzvratio: "To je tačno, posebno u našem dijelu tabele."

Dodao je i da timovi danas imaju dovoljno sofisticiranih alata da se nose s eventualnim promjenama u balansu bolida koje bi mogle nastati zbog krućih krila.

"Danas imamo mnogo mehaničkih i aerodinamičkih alata kojima podešavamo bolide", pojasnio je.

"Tako da, čak i ako bude veći izazov, imamo tri treninga da vidimo gdje se nalazimo na FP1 i da pravimo korake kako bismo sve fino podesili i vratili bolid na dobar nivo."

"Možete samo zamisliti koliko su se krugova u simulatorima vrtjeli s novim krilima."

"F1 timovi su danas previše spremni da bi ih ovakva promjena mogla iznenaditi."

Osim Williamsa, ni McLaren ne pokazuje znakove zabrinutosti pred nova pravila.

Podsjetimo, prošle sezone McLaren je bio u centru pažnje zbog tzv. 'mini-DRS' sistema koji je morao biti promijenjen nakon FIA intervencije u Bakuu.

Ove godine, kralj Monaka, Lando Norris, tvrdi da nova pravila ne remete planove njegovog tima.

Upitan da li postoji zabrinutost unutar McLarena zbog novih pravila o fleksibilnosti krila, Norris je kratko odgovorio: "Ne, nimalo."

Na dodatno pitanje da li bi to moglo uticati na balans bolida, dodao je: "Ima tu nekih sitnih prilagodbi. Ali ne, ništa što bi promijenilo način na koji radimo stvari."

Oglasi

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.