
Sve zbog taktike
Ovo se rijetko viđa: Vowles usred trke poslao poruku Wolffu
Tokom haotične Velike nagrade Monaka, šef Williamsa James Vowles poslao je SMS poruku svom bivšem šefu Totu Wolffu – usred same trke.
Vowles se izvinio Mercedesovom šefu zbog taktike koju je njegov tim upotrijebio, a koja je u značajnoj mjeri pokvarila trku Srebrnih strijela.
Naime, vozači Williamsa – Alex Albon i Carlos Sainz – svjesno su vozili sporije na uskim ulicama Monaka, kako bi jedan drugome omogućili dovoljno prostora za obavezna zaustavljanja u boksu.
Takva taktika nije bila Williamsov izum – inspiraciju su našli u potezu Racing Bullsa, koji su naredili Liamu Lawsonu da uspori i time pomogne Isacku Hadjaru da obavi oba pitstopa bez prevelikog gubitka pozicija.
Williamsova strategija, iako osporavana i kontroverzna, pokazala se uspješnom jer su oba njihova vozača završila trku u bodovima.
No, ceh su platili Mercedesovi vozači – George Russell i Andrea Kimi Antonelli – koji su trku završili na razočaravajućim 11. i 18. mjestu, bez osvojenih bodova.
Oglasi
Russell je bio posebno bijesan, jer ga je Albon zadržavao toliko dugo da je izgubio strpljenje i pretekao ga tako što je prešao preko Nouvelle šikane, što mu je donijelo kaznu prolaska kroz boks.
Iako je nakon kazne izašao ispred Albona, Russell je na kraju ponovo završio iza njega nakon što je konačno odradio finalni pitstop.
Nakon trke, Toto Wolff je pred novinarima pročitao poruku koju je dobio od Vowlesa, bivšeg glavnog stratega Mercedesa:
"Žao mi je. Nismo imali izbora s obzirom na ono što se dešavalo ispred nas."
Wolff je odgovorio jednostavno, ali jasno: "Znamo."
Oglasi
Upitan da li je cijenio to što mu se Vowles javio, Wolff je odgovorio:
"Znate, James je jedan od mojih ljudi, i ne želim da zvučim patronizirajuće jer on sada gradi karijeru kao šef tima i ide mu jako dobro. Morao je to da uradi – ima dva bolida u bodovima. Mislim da je sve počelo s RB-ovima koji su nas usporili, pa je morao igrati tu igru."
Ove godine u Monaku je uvedeno novo pravilo koje zahtijeva dva obavezna zaustavljanja u boksu, što je timove natjeralo na neobične i domišljate strategije.
Cilj FIA-e bio je da se trka začini i uvede dodatna doza neizvjesnosti, ali je upravo ova trka pokazala da nova pravila nisu bez rupa.
Wolff smatra da bi pravilo o dvostrukom boksu trebalo dodatno doraditi za narednu godinu, ali i da se ponovo razmotri sama konfiguracija staze kako bi se olakšala preticanja.
"Možemo razmisliti o uvođenju jasnijih propisa, gdje bi postojalo ograničenje koliko neko smije usporavati," rekao je Wolff.
"Ne možete voditi voz, a preticanje je ovdje jako teško. Možda bi pravilo da ne možete biti sporiji od određene sekunde za vodećima pomoglo da se polje zbijenije formira. Ali hoće li to donijeti više preticanja? Ne vjerujem."
"Trebamo razgovarati i s ACM-om, organizatorima Monaka, i vidjeti ima li prostora za promjene u rasporedu staze. Teško je jer smo ograničeni planinama i morem. Ali, bez obzira na sve, ovo je i dalje nevjerovatna predstava.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.