Lewis Hamilton (EPA)

Ne vidi kraj daleko

Legendarni vozač najavio Hamiltonov odlazak u penziju

Edah Hasanspahić

Lewis Hamilton još uvijek vjeruje u projekt zvan Ferrari, ali Juan Pablo Montoya već vidi mogući scenarij u kojem bi britanska legenda mogla zauvijek napustiti Formulu 1.

Transfer koji je svijet Fromule 1 okrenuo naopačke zasad nije donio očekivane rezultate.

Lewis Hamilton u Ferrariju još uvijek traži pravu formu, dok njegov timski kolega Charles Leclerc 'redovno' stoji na postolju.

Leclerc je već tri puta ove sezone završavao među prva tri, dok Hamilton još uvijek čeka svoj prvi takav rezultat u glavnoj trci.

Ipak, pobjeda u sprintu u Kini bila je podsjetnik na to da u njemu još uvijek gori trkački plamen.

Nakon 10 utrka, Leclerc ima 104 boda, dok Hamilton stoji na 79 – razlika koja ne može ostati nezapažena.

Juan Pablo Montoya vjeruje da Hamilton ulaže ogroman trud da okrene sezonu u svoju korist, ali ako se stvari ne promijene 2026. godine, kad na snagu stupe nova tehnička pravila, Britanac bi mogao odlučiti da je vrijeme za kraj.

"Mislim da je Lewis sada gladniji nego ikad da svima dokaže suprotno", rekao je Montoya, te nastavio: "Ali ako 2026. ne krene dobro, mogao bi reći: 'Ne da mi se više.'"

Prema njegovim riječima, Hamilton je sada neumoljiv prema Ferrarijevim inženjerima, tražeći pomake u svakom detalju.

"Pritiska ih. Ne znam koliko su sretni zbog toga, ali mora ih tjerati da izađu iz zone komfora."

"Ne radi to da bi bio težak, već da bi bolid bio bolji. To je teško shvatiti, ali ako žele napredovati, moraju shvatiti da se sve vrti oko istog cilja."

Montoya smatra da Ferrari još uvijek nema balans između Leclerca i Hamiltona, te da je komunikacija unutar tima ključ za napredak.

"Inženjeri i vozači ne smiju stvari shvatati lično. Ego treba ostaviti kod kuće. Ferrari mora bolje upravljati tim odnosom."

Vn Kanade poslužila je, prema Montoyi, kao dobar primjer Hamiltonovog potencijala. Iako je oštetio bolid udarcem u mrmota, završio je odmah iza Leclerca.

"Po prvi put nakon Kine, Lewis je izgledao konkurentno."

"Pričalo se da su imali novi pod, ali čak i ako jeste bio oštećen, završio je samo 20 sekundi iza Charlesa – i to prije izlaska sigurnosnog vozila."

"Ako ga je oštećenje koštalo dvije-tri desetinke po krugu, znači da je bio tu, rame uz rame."

Montoya vjeruje da Ferrari mora učiniti bolid lakšim za vožnju – i to ne samo radi Hamiltona.

"Fred Vasseur je rekao da je ostala samo jedna stvar koju Ferrari još nije promijenio. Vjerujem da je mislio na pristup bolidu."

"Ferrari bi mogao više profitirati ako fokus prebace na to da bolid bude pristupačniji vozaču. To bi pomoglo i Leclercu i Hamiltonu."

Hamiltonov dolazak u Ferrari bio je hrabar potez.

No, ako 2026. ne donese zaokret, Montoya vjeruje da bi ovaj dvostruki projekt – prelazak u Ferrari i borba za osmu titulu – mogao završiti prije nego što iko očekuje.

Oglasi

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.