Oscar Piastri (EPA)

Smatra je bespotrebnom

Potez koji zadaje glavobolju McLarenu: Piastri odbio novu nadogradnju

Edah Hasanspahić

Australski vozač odlučio da za sada ne koristi novu komponentu na bolidu, iako njegov timski kolega briljira uz nju. McLaren je sada suočen sa dodatnim logističkim problemima zbog ove odluke. Pitanje je hoće li se uskoro predomisliti.

McLaren je na Velikoj nagradi Kanade predstavio novu verziju prednjeg ovjesa na svom bolidu.

Radi se o promjeni koja nije direktno usmjerena na povećanje performansi, već više na poboljšanje osjećaja za volanom.

Lando Norris je bio jedini koji je odlučio testirati novu specifikaciju.

Njegov timski kolega Oscar Piastri odbio je da je koristi, što je izazvalo određene komplikacije unutar tima.

Norris je tokom cijele sezone isticao nezadovoljstvo osjećajem u MCL39, za razliku od Piastrija koji se u tom pogledu nije žalio.

Zanimljivo je da su Norrisovi rezultati krenuli uzlaznom putanjom upravo nakon ove promjene.

U Kanadi je briljirao tokom treninga, ali je kvalifikacije pokvario nizom grešaka koje su ga koštale boljeg startnog mjesta.

Ubrzo nakon toga je upisao dvije pobjede – u Austriji i na domaćem terenu u Velikoj Britaniji.

Time je značajno smanjio bodovni zaostatak za Piastrijem u šampionatu, koji sada iznosi svega osam poena.

Šef tima Andrea Stella priznao je da situacija oko dvije različite konfiguracije donosi logističke izazove.

"Različita konfiguracija prednjeg ovjesa ne komplikuje način na koji posmatramo podatke, niti poređenje performansi automobila ili vozača", objasnio je Stella.

"To samo po sebi nije problem. Ako išta, to je više problem sa stanovišta dijelova, jer moramo nositi više specifikacija sa sobom."

Dodao je da trenutno analiziraju da li bi neke od opcija koje koristi Norris mogle biti korisne i za Piastrija u budućnosti.

"To će biti procijenjeno", zaključio je Stella.

Na pitanje zbog čega ne koristi novu komponentu, Piastri je bio vrlo jasan.

Rekao je da bi je odmah ugradio da donosi jasnu prednost.

"Do sada je nisam koristio", rekao je Australac novinarima u Silverstonu.

"Za mene to nije nadogradnja. To je samo nešto što je drugačije."

"Može donijeti određene prednosti, ali i neke nedostatke. Da je sve samo pozitivno, stavio bih je bez razmišljanja."

Pojasnio je da nije imao problema s osjećajem u bolidu, pa nema potrebu da pravi promjene koje bi mogle unijeti nestabilnost.

"Sezona ide poprilično dobro za mene, pa mi je važnije da zadržim konzistentnost bolida", dodao je.

"Više me zanima kako da izvučemo maksimum iz trenutnih podešavanja i drugih nadogradnji koje već imamo, nego da eksperimentišem s ovjesom."

Ostaje da se vidi hoće li McLaren ipak pokušati uvjeriti Piastrija da isproba ovu opciju u nekoj od narednih trka.

Ako se ispostavi da razlika u performansama postaje sve izraženija, možda će Australac morati promijeniti mišljenje.

Oglasi

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.