
Već je fokusiran na novu eru
Lewis Hamilton ima jasnu viziju za Ferrari: "Želim da moj DNK bude u tom bolidu"
Lewis Hamilton želi da Ferrari za 2026. godinu napravi bolid koji će u sebi nositi dio njegovog vozačkog identiteta.
Legendarni Britanac ne krije da je početak života u crvenom odjelu bio daleko od idealnog.
Od prelaska iz Mercedesa tokom zime, Hamilton se muči da pronađe povezanost s Ferrarijevim SF-25.
U većem dijelu dosadašnje sezone znatno je slabiji od timskog kolege Charlesa Leclerca.
Leclerc je, čini se, bolje razumio zahtjeve aktuelnog bolida, dok se Hamilton i dalje traži.
"Ispada da su Charles i tim pronašli način kako da natjeraju bolid da radi. Ja sam probao sve druge pravce koji bi trebali funkcionisati, ali iz nekog razloga jednostavno ne rade", rekao je Hamilton novinarima na Silverstoneu.
Oglasi
"Postepeno sam se sve više približavao Charlesovim postavkama. Prošle sedmice u Austriji bio sam najbliže, i naš tempo u trci bio je dosta sličan. Ali i dalje je teško. Balans je osjetljiv, a vožnja nije ugodna."
Zbog toga već sada aktivno radi s Ferrarijevim inženjerima kako bi se idući bolid bolje uklopio u njegov stil.
"Radim s Loicom [Serraom] i svim momcima u fabrici kako bismo osigurali da naredni bolid prirodno ima malo mog DNK-a u sebi", dodao je Hamilton.
"Nadam se da ćemo moći ubaciti neke karakteristike koje želim vidjeti u bolidu za sljedeću sezonu."
Promjene koje donosi 2026. uključuju potpuno novi tehnički pravilnik.
Oglasi
Aerodinamička pravila će biti značajno izmijenjena, kao i konfiguracije pogonskih jedinica.
To za Hamiltona znači idealnu priliku da pomogne u oblikovanju bolida koji mu bolje odgovara.
U Italiji raste pritisak na Ferrari da više pažnje posveti Hamiltonovim komentarima.
Mediji sve češće prozivaju ekipu da ne koristi dovoljno bogato iskustvo svog sedmerostrukog šampiona.
Zamjenik šefa tima, Jerome d’Ambrosio, poručio je da se mišljenje oba vozača uvažava.
"Mi slušamo povratne informacije vozača – ne samo jednog, već obojicu", rekao je Belgijanac.
"Zanimljivo je da, kada dođe do sastanaka u fabrici, oba vozača često iznesu veoma slične zahtjeve, konceptualno gledano, o tome šta im treba od bolida."
"Trudimo se da to ugradimo. Naravno, dio razvoja je jednostavno u pravcu povećanja potisne sile i performansi. Ali postoji i puno aspekata koji se mogu prilagoditi da vozači dobiju alate s kojima mogu raditi."
"Postoje dvije faze, i ne mislim da su potpuno odvojene. Prvo su opće karakteristike balansa koje donose performanse. Onda dolazi druga faza – ona gdje je apsolutno ključno slušati vozače."
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.