Nastavlja se "ribrending"

Za novu sezonu i novi logo Serije A - niko nije oduševljen

Čelnici Serije A, barem se tako čini, sve više pažnje posvećuju marketingu u pokušaju da se elitni rang italijanskog fudbala vrati na staze stare slave.

Tako se pred tekuću sezonu krenulu u "ribrending" Serije A, a jedan od prvih poteza bio je novi logo takmičenja.

Logo Serije A je prošlog ljeta pretrpio tek suptilne promjene, ali se nije dugo zadržao u upotrebi.

Naime, u novu sezonu Serije A će se ući sa novim zvaničnim logom takmičenja.

Generalni sponzor je ostao isti, ali je sam logo ovaj put drastično drugačiji od aktuelnog, te je u fokusu poprilično jednostavan simbol - slovo "A".

Serija A je na zvaničnom Twitter profilu i predstavila novi logo, ali gotovo niko nije oduševljen istim.

Tako su neki konstatovali da je novi logo dokaz da je Serija A zaostala u kamenom dobu, dok su se drugi zapitali da li na Apeninima znaju za druge kompjuterske programe osim onih iz MS Office paketa.

Potražite više informacija na temu Serie A:

Bilo kako bilo, novi logo je tu. Ipak, jasno je da se zlatno doba Serije A neće vratiti sve dok "posrnuli" velikani konačno ne postanu konkurentni Juventusu zbog kojeg je utrka za Scudetto uglavnom poprilično dosadna.

Juventus je odavno potvrdio još jednu titulu prvaka Italije, a trenutno, tri kola do kraja sezone, ima 16 bodova više od drugoplasiranog Napolija. Inter na trećem mjestu zaostaje 26 bodova za Starom damom.

Oglasi

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.