Screenshot: Nascar

Nascar u Talladegi

Najveći sudar u historiji sporta: Malo je nedostajalo da nijedan automobil ne dođe do cilja

Edah Hasanspahić
Teme:

Sudar u kojem je učestvovalo 28 automobila tokom jučerašnje trke na Talladegi sada nosi titulu najvećeg u Nascar Cup Series sudara po broju oštećenih automobila u historiji ovog sporta.

Neizvjesnost jesenske trke na Talladega Speedwayju uvijek je unosila dodatnu napetost za vozače koji su se borili za plasman u doigravanje.

Nakon 185 krugova relativno čiste vožnje, okretanje na čelu poretka dovelo je do najvećeg "Big One" sudara u Nascar historiji.

Austin Sindrik se previše odvojio u "draftu" dok je vodio trku, a u pokušaju da smanji razliku, Bred Keselovski, uz pomoć Džoija Logana, poslao je automobil broj 2 iz Penske Toyota tima u lančani sudar kroz ostatak poretka.

Kada se dim razišao, 28 automobila bilo je oštećeno, dok je sedam vozača moralo odustati od trke u tom trenutku.

Trka je zatim vožena pod žutom zastavom sve do tri kruga prije kraja, nakon čega je uvedena i crvena zastava jer je polovica automobila bila nepokretna pokraj staze i trebalo ih je vratiti u boksove.

Kako se sve to odvilo, možete pogledati na X linku ispod.

"Svi postanu agresivniji pred kraj trke", rekao je Logano novinarima na stazi nakon što je pregledan u medicinskom centru.

"Broj 2 se malo više odvojio nego što je trebao. Broj 21 mi je dao poguranac, a ja sam to prenio na broj 6. S te pozicije ne vidiš šta je ispred tebe. Broj 6 je stigao do broja 2 sa popriličnom brzinom, to nije ničija greška, nije Bredova, nije ničija. To je rezultat ovakvih trka. Svi postanu sve agresivniji kako se krugovi smanjuju. Dešava se, dešava se često."

Logano, koji je pobijedio u prvoj rundi doigravanja, sada se nalazi ispod crte eliminacije, uoči trke na Roval stazi u Charlotte Motor Speedwayju.

Chase Briscoe i Chase Elliott bili su među vozačima u doigravanju, ali i onima koji su bili uključeni u sudar i pretrpjeli velika oštećenja.

Elliott je vraćen u boksove gdje je njegov tim pokušao popraviti vozilo, dok je Briscoe, nakon dužeg pregovaranja sa zvaničnicima staze, odvučen natrag, te mu je ipak dopušteno da nastavi trku, završivši šest krugova iza vodećih.

Trka je na kraju nastavljena sa dva kruga produžetka, što je bio 13. takav slučaj ove sezone.

Mnogo guranja na samom restartu, Keselovski je vodio na početku produžetka, Kajl Larson je bio taj koji ga je gurao odozdo, dok je Rik Stenhaus Jr. bio guran od strane Vilijama Bajrona na gornjoj liniji.

Nakon bijele zastave, Stenhaus je prešao u vodstvo s vanjske strane, dok se Bajron morao povući u zadnji trenutak, pokušavajući preoteti pobjedu sa treće pozicije.

Stenhaus je na kraju pobijedio Keselovskog za samo 0,006 sekundi.

Ipak, iako vam se čini ova razlika čini mala, ovo je bio tek treći najbliži završetak u sezoni 2024.

"Nadao sam se da Kajl neće toliko gurati broj 6. Znao sam da će broj 24 pokušati stići do linije", rekao je Stenhaus. Ovo je bila Stenhausova prva pobjeda od Daytona 500 iz 2023. godine. Zanimljivo njegova pobjeda na Daytona 500, također je bila rezultat kasnog sudara.

Oglasi

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.