Najluksuzniji ljubimci na četiri točka

10 najskupljih automobila u vlasništvu slavnih fudbalera

A. Haznadarević

Kako je fudbal postao prava industrija za proizvodnju novca, tako oni najuspješniji igrači tokom samo jednog ugovora sa nekim od velikih klubova mogu zaraditi svote novca koje bi bilo jako teško potrošiti i do kraja života. Takav standard velikanima zelenih terena omogućava da voze najluksuznije proizvode koje autoindustrija može ponuditi.

10. Aston Martin Vanquish S - Wayne Rooney

Ponos britanske autoindustrije, sa modelom Vanquish S kao jednim od modela koji predstavljaju vrh ponude Aston Martina. Pokretan je V12, 5,9 litrenim motorom snage 565 konjskih snaga. Cijena za koju je kapiten Manchester Uniteda platio da bi ovu zvijer imao u svojoj garaži, kreće se oko 400.000KM.

9. Bentley Arnage - Rio Ferdinand

Bentley automobili kroz svoju kompletnu historiju predstavljaju nešto posebno, što samo rijetki sebi mogu priuštiti. Tako se robusni engleski stoper Rio Ferdinand počastio sa fantastičnim modelom Arnage. Ovaj prethodnik modela Mulsanne je inače pokretan 6,8-litrenim twin turbo motorom, koji ovako veliku i tešku limuzinu iz stanja mirovanja do 100 km/h ubrzava za 5,8 sekundi. Cijena - nešto više od 420.000KM.

8. Aston Martin DBS V12 - Emmanuel Adebayor

Automobil kojeg vozi i čuveni agent James Bond. Ovaj prelijepi model "aristokrate" je pokretan 5.9 V12 agregatom, snage 510KS. Togoanski napadač je za njega morao izdvojiti nekih 437.000KM.

7. Ferrari 450 Italia - Mesut Özil

Propeti konjič kao ikona automobilizma, našao je mjesto u garaži njemačkog veznjaka turskog porijekla Mesuta Özila. Auto snova najvećeg dijela muške populacije je pokretan 4,5 litrenim V8 motorom snage 562 konjske snage. Od 0 do 100 ubrzava za 3,4 sekunde, a cijena je "samo" 445.500KM.

6. Ferrari 612 Scaglietti - Frank Lampard

Jedan od modela Ferrarija iz gornjeg cjenovnog ranga vrijedan je preko pola miliona maraka, ili tačnije oko 527.000KM. Ispod haube mu se nalazi 5,7-litreni agregat snage 532KS. Očigledno je da progonjena legenda Chelseaja ima jako dobar ukus.

5. Ferrari F12 Berlinetta - Mario Balotelli

Barlinetta predstavlja člana porodice Ferrari koji zauzima posebno mjesto, to je model nasljednik sjajnog Ferrarija 599, a motor koji ga pokreče zapremine je od čak 6,3 litara. Ovo je najjači automobil svih vremena pokretan atmosferskim motorom, a budući da ima fantastičnih 730 konjskih snaga. Super Mario je možda lud, ali barem zna izabrati automobil. Cijena: 632.000 KM!

4. Lamborghini Aventador - Obafemi Martins

Fascinantni model italijanskog proizvođača sportskih automobila, čije performanse ostavljaju bez daha. 6,5-litreni motor omogućava start jurilice teške 1575 kg od 0 do 100 km/h za nevjerovatnih 2,9 sekundi. Martins je za to zadovoljstvo izdvojio oko 658.000KM.

3. Porsche 918 Spyder - Zlatan Ibrahimović

Ovaj model Porschea predstavlja sami vrh tehnoloških rješenja i inovacija. Zlatan, koji se trudi da uvijek i u svemu bude poseban, nabavio je baš jedan takav model automobila. Strašni 918 Spyder predstavlja maksimum što jedan proizvođač poput Porschea može ponuditi. Ovaj superautomobil pokreću čak 3 motora, benzinski 4,6-litreni V8 i 2 električna motora. Osnovni benzinski agregat ima snagu 608KS, prvi električni 279, te drugi 154 konjske snage. Ibra ga je platio preko 1,6 miliona KM.

2. Bugatti Veyron - Samuel Eto'o

Primjerak automobila koji je dugo vremena bio najjače vozilo u serijskoj proizvodnji na svijetu, i koji uz razne edicije dostiže najveće cijene automobilskog svijeta, našao se i u vlasništvu kamerunskog napadača Samuela Eto'oa. Radi se o automobilu koji se može mjeriti jedino sa jednim ili dva druga automobila, dok svi ostali predstavljaju obične igračke. Pokreće ga 8-litreni W16 quad-turbo motor snage preko 1000 konjskih snaga. Cijena Veyrona se kreće oko 4,1 milion KM.

1. Ferrari LaFerrari - Cristiano Ronaldo

Automobil koji se ne može kupiti samo novcem. Ferrari je odlučio proizvesti samo 499 jedinica LaFerrarija, modela koji predstavlja vrh ponude proizvođača dječačkih snova. To je nasljednik legendarnog modela Enzo, i dovoljno je reći da je nakon predstavljanja na ženevskom auto sajmu u Maranello stiglo čak 1000 narudžbi. Prvi uslov kupovine pored 5,27 miliona KM je bio taj da budući vlasnik LaFerrarija u svojoj garaži već ima minimalno pet "propetih konjića". Nakon toga, čelništvo firme bira najadekvatnije osobe koje bi postale vlasnici njihovog umjetničkog djela. Veliki CR je jedan od njih!

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.