Predstavljena je nova SEAT Ibiza, opremljena najnovijim tehnološkim dostignućima, izvanredne dinamičnosti sa unaprijeđenim prostorom i komforom.
Najznačajniji model španskog proizvođača je u potpunosti prerađen, pri čemu su sačuvani njegov mladalački i sportski duh, funkcionalnost i komfor. Novi, svježi dizajn reflektuje najnoviji karakter Seata zastupajući DNS brenda, ali sa oštrijim, još više sportskim dizajnom, sa naglašenijim, izražajnijim, uzbudljivijim i aerodinamičnijim površinama. Peta generacija SEAT Ibize bit će predstavljena na sajmu automobila u Ženevi, a bit će u prodaji od juna 2017.godine.
Nova Ibiza je potpuno novi model koji je kreiran sa veoma ambicioznim ciljevima: otići korak dalje po pitanju sigurnosti, dizajna, performansi i komfora. Ovaj veliki napredak u kvalitetu postignut je zahvaljujući novoj modularnoj MQB A0 platformi. Nova SEAT Ibiza je prvi model Volkswagen grupacije koji koristi ovu platformu, ističući na taj način važnost SEAT-a unutar Grupacije i nudeći bezbroj pogodnosti.
Kompaktnija, prostranija, ekonomičnija
Unutrašnji prostor u novoj Ibizi je znatno porastao, čvrša je i , takođe, mnogo sigurnija. Šira je za čak 87 mm, kraća je za dva milimetra i niža za jedan milimetar u odnosu na prethodni model, ali, prije svega, promjena dimenzija stvara snažan utisak vozila koje prianja uz cestu, a odgovor leži u novoj MQB A0 platformi.
Trag točkova je na prednjoj osovini veći za 60 milimetara, a na zadnjoj za 48 milimetara, dok razmak između osovina iznosi 2.564 millimatara, što je za 95 milimetara više nego na prethodnom modelu. Rezultat je mnogo komfornije vozilo čija je unutrašnjost prostranija, a spoljašnost duža. Tako je prostor za noge ispred zadnjih sjedišta duži za 35 milimetara, dok je visina stropa porasla za 24 milimetra naprijed i 17 milimetara nazad. Sjedišta su šira čak za 42 milimetra, što novu Ibizu po tom pitanju čini najboljom u klasi. Zapremina prtljažnog prostora je povećana za 63 litra tako da je nova Ibiza sa prtljažnim prostorom zapremine 355 litara i po ovom pitanju najbolja u svojoj klasi. Visina praga utovarnog prostora je takođe smanjena, što je dokaz da u SEAT-u znaju kako da kombinuju dizajn i funkcionalnost.
Svi motori koji su dostupni na novoj SEAT Ibizi zadovoljavaju Euro 6 norme i vodeći su po pitanju performansi. Na raspolaganju su tri benzinska motora: 3- cilindarski 1.0 TSI sa 95 ili 115 KS, sa turbokompresorom, intercoolerom i direktnim ubrizgavanjem, zatim novi 1.5 TSI motor koji će biti dostupan krajem 2017.godine sa 4 cilindra i 150 KS. Ekonomični 1.6 TDI diesel motori bit će raspoloživi sa 80,95 i 115 KS. I na kraju, zahvaljujući novoj MQB A0 platformi, 1.0 TSI motor (90 KS) sa pogonom na plin. SEAT je prvi proizvođač koji nudi ovakav motor u toj klasi vozila. Nova Ibiza je raspoloživa sa 5-stepenim ručnim mjenjačem za motore sa 95 i manje KS, te sa 6-stepenim mjenjačem na snažnijim motorima. Druga opcija koja se nudi je 7- stepeni DSG mjenjač.
Novi model je isključivo dostupan u varijanti sa 5 vrata, što je funkcionalnije, a novi dizajn se ionako doima sportski kao opcija sa 3 vrata. Nova Ibiza nudi kvalitet luksuznijeg automobila, agilna je u gradskoj vožnji, stabilna u krivinama i izrazito komforna na dugim dionicama vožnje.
U ponudi će biti četiri varijante opreme: Reference, Style, FR i Xcellence.
Promo
Oglasi
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.
Popularno
Nijemac je zabrinuo mnoge
A svi su ga uzimali zdravo za gotovo: Kross stao pred mikrofone i svojom izjavom "zaledio" Madrid
Nije vodio trening danas
Mulalić više nije trener Igmana?
Osvajačica Grand Slama trenutno je daleko od vrha
Teniserka se presvukla usred meča, mnogi su ostali zatečeni zbog viđene "opreme" ispod majice
Čuveni Nijemac je istinska golmanska ikona
Kahn izabrao najopasnijeg rivala, da može zdrobio bi ga: "Nikakav superšampion, a uvijek mi zabije"
Opravdana sumnja postoji