
Legendarni dizajner stigao
Kako je izgledala Neweyeva prva sedmica u Aston Martinu? Posebni zahtjevi i veliki planovi!
Adrian Newey je započeo svoj rad u Aston Martinu, a kako se očekivalo, njegov dolazak izazvao je veliko interesovanje. Ovaj legendarni inženjer poznat je po jedinstvenim radnim metodama i specifičnim zahtjevima, a već u prvim danima dao je naslutiti kakav će uticaj imati na ekipu.
Još dok je radio u McLarenu, pričalo se da je Newey toliko posvećen svom crtaćem stolu da je skice prototipa provlačio kroz otvor na vratima.
Bilo to tačno ili ne, takve priče prate genijalne umove, a Newey spada upravo u tu kategoriju.
Četrnaest bolida koji su donijeli titule vozačima ponikli su iz njegovih skica, uz još desetine onih koji su bili blizu vrha.
Ipak, i pored ogromnog uspjeha, Newey nikada nije volio pažnju javnosti i uvijek je radio po svojim pravilima.
Svojevremeno se sukobio s tadašnjim šefom McLarena zbog boje zidova u kancelariji, jer mu je nametnuta siva djelovala depresivno.
Oglasi
U znak protesta prefarbao ih je u plavu, što je izazvalo bijes Rona Dennisa, ali i jasno pokazalo njegovu potrebu za kreativnim prostorom.
Njegov dolazak u Aston Martin privukao je veliku pažnju, ne samo zbog odlaska iz Red Bulla, već i zbog načina na koji pristupa poslu.
Umjesto klasičnog upoznavanja s kolegama i prilagođavanja, Newey je odmah po dolasku u ponedjeljak imao obilazak postrojenja sa vlasnikom Lawrenceom Strollom i direktorom Andyjem Cowellom.
Nova Aston Martinova baza, vrijedna 250 miliona dolara, prostire se na 400.000 kvadratnih metara, nešto manja od kompleksa Mercedesa i Red Bulla.
Međutim, ono što se ističe jeste 775.000 kvadratnih metara livada, 1.500 posađenih stabala i biciklistička staza u obliku Silverstonea.
Oglasi
Na toj zemlji ranije se nalazila farma, a nakon prodaje vlasnik je pokušao blokirati izgradnju, što ga je vjerovatno koštalo popusta na novi Aston Martin Vantage.
Newey je među prvima posjetio novi aerodinamički tunel, koji je otvoren u januaru ove godine i predstavlja ključan alat za razvoj bolida.
Prisustvovao je i sastanku o konceptu bolida za 2026. godinu, što će vjerovatno biti njegov glavni fokus u narednom periodu.
Historijski gledano, rijetko je trošio vrijeme na poboljšavanje tuđih dizajna, osim ako šefovi nisu vršili pritisak.
Njegov radni ritam odavno je tema rasprava, jer nije tipičan "9-5" čovjek, a u Red Bullu mu je zasmetalo što su tvrdili da radi samo tri dana sedmično.
Oglasi
Za njega su bitni rezultati, a ne prisustvo u kancelariji – ako mu u četiri ujutro dođe ideja, odmah sjeda za crtaći sto.
Iz Aston Martina su potvrdili da je "ikonski crtaćni sto već na svom mjestu" i da mu je kancelarija uređena u stilu tima.
Vjerovatno ne u njegovoj omiljenoj plavoj, s obzirom na to da je timski identitet Aston Martina vezan za zelenu boju.
U prvoj sedmici fokusirao se na upoznavanje ključnih inženjera, među kojima su iskusna imena iz Ferrarija, McLarena i Mercedesa.
A možda je između sastanaka već razmišljao o preuređenju kancelarije – ako ga neko uhvati kako noću ulazi u kancelariju sa kanticama boje, ne bi bilo iznenađenje!
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.